Kiroiletteko yleensä,itse kiroilen kuin turkkilainen(!)yleensä itsekseni,kun jotain menee pieleen,putoaa tms.nolottaa,mutta

helpottaa kummasti päästää höyryt pihalle.

Avainsanat: kiroilu manaaminen sadattelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 09:00

Kyllä sitä tulee kiroiltua.
On ollut tilanteita missä huomaan osavani paljon "sivistyssanoja"
Sen verran itsehillintää löytyy etten paukuta ihan missä sattuu !!
Omat korvat kyllä kestää :)

Kysyjän kommentti

Samat sanat ja mikä helpotus,että on muitakin kiroilevia siilejä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 21:09

En kyllä kiroile jos ei vahingossa satu pääsemään suustani. Mutta ei ole yhtään tapani kirota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 21:09

Sama täällä,kun joku menee pieleen niin kiukuttelen ja kiroilen miljardi kertaa päässäni.Kyllä se oloa helpottaa,vaikka onkin hiukan paha tapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 21:11

Yritän olla kiroilematta, mutta joskus lipsahtaa ärräpäitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 21:13

Monesti tulee kiroiltua ku asiat ei suju.Yleensä tulee käytyä lähes kaikki kirosanat läpi iteksee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 21:21

Itse olen päiviä harkinnut omaa käyttäytymistäni täällä napsussa, ns uusia mielipidekäyttäjiä sekä alatyylin kyssäreitä ja vastauksia en hyväksy mitenkään.

Lähteet:
t

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 21:23

Kiroilen ja kovasti kun yksin olen, ja joku asia menee pieleen. Mutta jos on lapsenlapseni täällä, en kiroile yhtään. Lapsonen päästelee joskus rumia sanoja. Kerran oli jostain oikein vihainen ja näreissään, niin pyysi oikein luvan, että saanko sanoa ruman sanan. Mummo ei siis ole opettanut lapsukaista kiroilemaan, vaan mummo on ihan siveä tarpeen tullen sanojen suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 21:29

Sukuvika valitettavasti. Sitä on helpoin syyttää. Täytyy kyllä katsoa aika ja paikka sekä tilanne. Itsehillintä on paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 21:35

pikkusena likkana kompastuin mattoon ja suusta pääs ittu aatana..kyl kiroilen sillo tällö mut harvemmin enää kenenkään muun ku ukkoni kuullen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 21:53

Kiroilen nykyään vähän liikaakin, pitää vähä vähentää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.06.2009 - 22:00

Jo kolme vuotiaana olin osannut aika täydellisen kirosanojen sanaston. Muutama on edelleenkin käytössä. Yksi esimerkki: ei mennä Mäntsälään, pappi perkele pistää vettä päähän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 22:04

Heh. En kiroile omasta mielestäni paljon mutta, jos satutan itseni kiroilen aika paljon. :/ Tapa josta vaikea päästä irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 23:47

Jos minulle sattuu jonkinasteinen työtapaturma, ei siis virhe, niin tulee pannuksi se alakerran isännän piikkiin.
Häpeän kyllä samantien ja tarkistan, että kuuliko kukaan.
Eräs kaverini on mahdoton kiroilemaan ja se kuulostaa niin tavattoman sivistymättömältä, että yritän välttää sitä mahdollisimman tarkkaan.
Ymmärrän kyllä kiroamisen, jos tapahtuu jotain kovin ikävää, mutta tavallisessa keskustelussa en sitä hyväksy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 23:49

Ihan joskus vain, kun joku menee ihan pieleen, kaatuu tai menee rikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.06.2009 - 00:01

Harvemmin ihan kauhiasti kiroilen, tänä aamuna tosin tuntui kaikki menevän pieleen niin taisi se kirosana aika useaan otteeseen suusta tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 00:35

kiroilen ja paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 09:07

Kyllä kiroilen jopa ilman aihetta,mutta apusanoina en käytä puhuessa kirosanoja,Kun valitettavan usein Kuulee puhetta jossa kirosana on puheen apusanana jokatoisessa sanassa.Se ei kuulosta hyvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 12:51

No hitsi vie, kyllä mä kiroilen ihan liikaa. Mut kummasti huomaa että seura siihen vaikuttaa kans aika paljon. Olen yrittänyt vähentää, toistaiseksi huonolla menestyksellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:42

Kyllä, ja onhan se vähän noloa. Itse ainakin nauran ihmisille jotka manailevat suureen ääneen, vaikka kuulun heihin itsekin. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 21:49

en kiroile, kuin silloin jos lyön varpaani tuoliin tai vasaralla sormeen, ihan ihmettelen miten se sadatus helpotaakaan kipua ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 02:35

Kiroilen niin et merimiehetkin varmaan punastelee...