Paras selain?

Mikä on teistä paras selain?Itselläni ei ole kokemusta kuin mozilla firefoxista ja internet exploresta.Mozilla on suhtkoht hyvä,internet explore hidasteli ja aiheutti niitä tosi "kivoja" viruksia.

Lisätty: 03.06.2009 - 19:45

AUUUHH!Hemmetti,tämän testin mukaan mozilla ja internet explore vetää häntäperää nopeudessa: plaza.fi/edome/uutiset/futur...-matelevat
Ja mitä noita muita selain-arvio sivuja olen katsellut,melko paikkaansapitävä on.

Avainsanat: paras selain

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 19:36

Koneessani on testausmielessä selaimet; explorer 8, google chrome, tulikettu jota tytöt näkyy kehuvan, sekä opera. Firefoxin avautuminen kestää iäisyyden. Käytän exploleria ja chromea. Sitäpaitsi chrome ja firefox näkyy olevan Netscape 5. selain.
muiden ulkoasu ei kiinnosta.
Virusohjelma ja palomuuri näkyy pitävän puhtaudesta huolen.

Lisätty: 03.06.2009 - 20:30

Kyllä kaikki on mennyt huonompaan suuntaan. WIN-95 aloitin aikoinaan. Internet Explorer 4 oli selain. Nykyiset vehkeet, koneet eikä ohjelmat pääse lähellekään ajallisesti. Kaikenmaailman prumeluuria on tullut käyttöjärjestelmiin. Wistakin käyttöjärjestelmänä vaatii mahtavan suorittimen toimiakseen. Vahinko ettei tuota 95sta saa lykätä laajakaista verkkoon. Modeemin kera vielä "soiva" peli.

Lähteet:
kokemusta on

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 19:22

Mozilla on minulla ollut ainoastaan, ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Ei ole aiheuttanut hämminkiä. Muut seikat kylläkin aiheuttaa paljonkin, mutta se ei ole Mozillan syy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 20:11

Mozilla parempi kuin Explorer.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 20:53

Mozilla Firefox on hyvä. Exploreria käytän joskus, mutta omassa koneessani se välillä hidastelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 21:38

Parasta en voi sanoa, mutta käytän Firefox 3 ja Explorer 8 selaimia. Netscape oli aikoinaan mieleinen NT-aikana. Nyt XP-home käyttis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 21:46

GoogleCromea olen käyttänyt puolisen vuotta ja ollut tyytyväinen.
Aprillipäivänä yritti virus pimentää koneen, eikä nettiin päässyt kuin Cromella, joka toimi normaalisti.
Explorer ja Tulikettu eivät toimineet ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.06.2009 - 00:03

Mozilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 00:35

mozilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 09:12

Google Chrome .tätä käytän aina tässä napsuilussa ja muissa hommissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:43

Firefoxilla mennään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 22:06

Firefoxiin olen ollut tyytyväinen , enkä ole muita koklannutkaan ei sen puoleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 15:53

se jota osaat ja olet tottunut käyttämään ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 19:57

Firefox on yhteensopivuudeltaan ja käyttöominaisuuksiltaan paras, vaikkakaan ei nopein ja muistiakin se syö.

Eri selaimiahan on satoja, eri tarpeisiin, mutta FF3 on ihan jees. Aika jännä ettei kukaan ole maininnut vielä Safaria.