Mitä olinkaan tekemässä?

Napsun uutisissa hyvä juttu.
www.fakta.fi/blogit/blogi1/a.../-02062009
Aikoinaan ärsytti nämä ay-immeiset työmaalla. Niistä ei ollut minkään tekijäksi kuin häiritä meidän urakkamiesten hommia ja kerjätä rahaa. Tosin voivat tänään paremmin kuin me hölmöt hyvinvoinnin tekijät.

Lisätty: 03.06.2009 - 19:17

Henkilöille jotka eivät ise ehdi näkemään tiivistelmää:
Suurin osa työajasta tuntuu menevän ajanhallintaan ja töiden organisoimiseen.

Avainsanat: kaaoksen tekijät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 18:47

Sen minäkin haluaisin tietää, kun en tajua kysymystäsi ollenkaan. Jos liittyy siihen julmetun pitkään tekstiin, mihin linkilläsi viittaat, niin en jaksanut lukea sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 19:02

Jep,olisit voinut kertoa ensin että mistä hommassa on kyse lyhyellä yhteenvedolla,en jaksa uhrata aikaa loppumattoman jaarittelutekstin lueskeluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 19:20

Ay- ihmiset aikoinaan ovat saaneet pitkät työpäivät kuriin, mutta nyt aika menee ainakin toimistoissa postien selaamiseen ja listojen tekemiseen. No jonkun nekin on tehtävä, suosittelisin ottamaan vanhanaikaisen muistilistan käteen ja katsomaan siitä, missä järjestyksessä hommat hoidetaan, eikä mitään omaa muistilistaa koneelle rakentelemaan. Joutavanpäiväisyyksistä päästään eroon keskittymällä olennaiseen, kaikkeen ei tarvitse vastata töissäkään, koska aika ei riitä. Yksinkertaistaminen on avainsana. Jotkut ovat taas tottuneet ymmärtämään että sana työ tarkoittaa vain fyysistä työtä tai käsin tekemistä. Mitä isompi firma, sitä enemmän byrokratiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 20:01

Minäkään en jaksanut lukea niin pitkää, kuivaa tekstiä :(
Ei voi taas pienet kananaivot ymmärtää.
Puuttuukohan minulta keskittymiskyky näin kesälomalla(kin) ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 23:57

Työpaikoilla pitäisi keskittyä oleelliseen, eikä kaiken raportointiin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 09:19

Vähän puiseva juttu.Mutta sinä kyselit you tube kirjautumista.minä sain selville kun yritin kirjautua.vastauksen olet jo kirjautunut google,n kautta,jos haluat erikseen kirjautua you tubeen kirjautu ulos googlesta ,ja sitten kirjaudu,ja valitse nimi ja sala sana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 22:18

ajattelin just , että jos ei noita miljoonia raportteja tarvis hoitoaloilla tehdä, vois olla että hoitovirheetkin vähenis ja hoitajilla ois aikaa tehdä hoito työtä johon he ovat saanet monivuotisen koulutuksenkin..tuossa nyt ei ollut hoitajista kyse, mutta tuli mieleen kun luin hänen blogistaan miten aika meni niitä tehdessä ja työ jäikin toiseksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 19:06

'Ajanhallintaoppeja hyödyllisempää saattaa sittenkin olla opetella sietämään kaaosta'