Harvalla meistä on edes osaa omasta naamastaan profiilikuvassaan. Miksi olet valinnut oman 'tunnuksesi' kuvaamaan itseäsi ?

Profiilikuvakin kertoo jotain toisesta. Siitä vedetään johtopäätöksiä persoonaan, ikään, itsetuntoon ja jos vaikka mihin. Muutamat ovat omalla kuvallaan, sekin kertoo ihmisestä paljon. Mitä sinun profiilikuvasi kertoo sinusta ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2009 - 00:36

mulla on nikkinä mun nimi ja kuvana mun oma kuva

Kysyjän kommentti

Sinusta on kiva kuva profiilissasi. On mukava vastailla kysymyksiisi, kun tietää, kuka on kysyjänä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 15:57

Olen viisas kuin tuo sarvipöllö joka on profiilissani ;)
Oikeastaan kyllä siksi tuo kuva, että voitin sillä kuvalla luontokuvakilpailun studio55:ssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 15:57

Aluksi minulla oli orava pää nurmikon sisällä ja sitten kun vähän "kotouduin", vaihdoin ylväästi seisovaan kauriiseen tai peuraan, mikä tuo nyt sitten liekin.
Piti oikein tarkistaa, mikä minä olen. Kuusipeura, Dama Dama. "Koristehirvi"! scienceblogs.com/tetrapodzoo...1-2007.jpg
Täällä runsaasti tietoa minusta.
www.tunturisusi.com/hirvet/k...ipeura.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 16:02

Tämän löysin kingdoms kodomonsta(kts.lähteet)Tämä on kingdom hearts mangasta,oli mun mielestä sopivan kesäinen ja sillälailla.Hiusten lyhyys ja ilme on ihan niinkuin minulla,muuta yhteistä ei taida ollakaan. :P

Lähteet:
kkodomo.webs.com/index2.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 16:10

Yritän kai profiilillani viestittää eläinrakkauttani, etenkin kissaeläimiin. Ja olenhan itsekin kissaeläin horoskoopissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.06.2009 - 16:26

Jos noin on, niin sittenhän sinä osaat lukea kuvastani vastauksen.
Itse valitsin sen sen takia kun oli niin hellyttävä. Silmät suloisesti kierossa ja pieni pää kenossa yrittää selvittää ihmettä ja kummaa nenullaan.
Ei mielestäni kuvasta itseäni mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 16:32

Kait turha selittää,että onhan se mun kuva,mutta helppo olla puunaamarin takana,mitä se sitten puhuukaan itsestäni,muuta kuin ujohko persoona.Se kuva nyt on vaan jäänyt "tavaramerkiksi".Se on elämää,ei sen enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 16:34

Toivon ainakin että kuvani viestittää musikaalisuuttani, vaikka eihän tuollaisesta kärpäsenkokoisesta kuvasta mitään näe :D Mutta kitaraa siinä soittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 17:13

Pihallamme pesivän kattugglan pesäsästä äitinsä heittämä poikanen. Ompa tuosta munien hautojastakin kuvia vastaisen varalle. Tämä ei kerro mitään minusta vaan naapuristani. Näiltä kuvia en ole julkiseen jakeluun vielä luovuttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 17:14

Niin paljon en ole saanut aikaiseksi, että minkäänlaista kuvaa olisin profiiliini laittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 17:30

Näköinen, oloinen ja tapainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 17:31

Minullahan on ollut kuva meidän Vilmasta, olen myös kissaihminen, mutta Vilma katosi meidän lomamatkan aikana...ja oon niin järkyttynyt etten ole saanut tuota ruusua vaihdetuksi. Se kertoo kuitenkin rakkaudestani kukkiin ja luontoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 17:58

Aluksi minulla oli naamakuva, mutta vaihdoin sen nykyiseen "parempaa puoltani" esittelevään,
tunturiretkeltä otettuun kuvaan, koska se kertoo minusta enemmän kuin pelkkä pärstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 17:59

En halua,että minut tunnistetaan täällä. Haluan pysyä vain Liisukkana.
Tyttären koira makoilee Profiilissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 18:06

homma hanskassa, helppo hymyillä ja vähän viisastellakkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 19:32

Kuvani kertoo nyt lähinnä ystävällisyydestä ja eläinrakkaudesta, joskin nyt opiskellessani eläimiin on tullut tällä hetkellä välimatkaa harmiksi. Entinen kuva saattoi viestittää ylimielistä asennetta, jota en ole. Entinen kuva kertoi säikäyttävästä tapaturmasta, joka sattui vuodenvaihteessa, joskin pahimmalta vältyttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 19:47

Ei vai ole tullut laitettua kuvaa.
Kun jonakin päivänä sen laitan niin laitan oman pärstä kuvan, ei pitäisi kovasti säikäyttää ketään...
... ehkä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 19:52

Jaa.a. =D Aluksi minulla oli iso punainen sydän kuvana. Rakastan kaikkea ja kaikkia. Tiu Tiu. Nyt on tommonen pinkki pantteri, koska rakastan edelleenkin kaikkea mutta vielä enemmän kissoja,kodin letkeitä leijonia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 20:36

No, mitähän tuo nyt sitten kertoo. Ihan siinä ite törötän istua odottamassa kala-ateriaani. Silloin, kun laitoin kuvani ei tullut mieleenkään laittaa minkäänlaista muuta kuvaa. Nyt myöhemmin mietin yks päivä, että laittaisinko ihan jotain muuta. Mutta, olkoon nyt sitten noin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 21:54

Huomattavasti parempi kuin omakuva. Tosin aika läheltä liippaa :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 22:13

Homer Simpson: "I am so smart! I am so smart! S-M-R-T! I mean, S-M-A-R-T!" ;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 22:54

Ajattelin että tämä kotieläin on omiaan minun sijasta kuvana ja toisi ihana. en viitsi millään laittaa omaa naamaani kaikkien katsottavaksi. Nisse kissa saa nyt riittää tossa kuvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 23:16

Hmm.. Oma kuvani kertoo että pidän mangasta ja kaikesta söpöstä, itse luonteestani en osaa sanoa. Että olen ujo...? :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.06.2009 - 00:06

Minun typeryyttäni ja hölmöyttäni kuvaa kiivilintunen profiilissani.
Niin ja varmaan silläkin on merkitystä valinnassa kun tuo Kiivi on yksi lempieläimistäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.06.2009 - 09:25

En saanut nimimerkiksi haluamaani,kokeili monta nimeä eikä tärpännyt haluamani.sitten vaan laitoin tuon ,varmaan joku päivä vaihdan,kuvia menossa jo oliko kolmas ,kuviinkin kokeillut monta laittaa mutta olleet liian isoja .sitten laitoin minkä läysin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:44

Sen verran tehokkaasti ala-asteella noi pedofiilijutut paukutettii päähän. :D No en usko että täällä mitää hulluja hirviästi liikkuu, mutta ei ketään mun turpavärkki luultavasti ees kiinosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 22:00

Mielestäni se kuvaa hyvin kaukokaipuutani (tuijottaa horisonttiin), joka ennen vei sinne sun tänne, ja parempaa puoltani (pers-puolta), kuva otettu Norjan Ålesundin näköalaravintolan yläpuolella olevalta näköalapaikalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 00:02

kissat on niin lähellä sydäntäni, niin miks en laittaisi sellaista kuvaa , josta tykkäisin. olen niin 100% kissa ihminen ja rakastan ihan kaikkea kissoihin liittyvää ja onhan kuvassani oma rakas kissani :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 22:30

tuossa ovat meitin perheen parhaan näköiset naamat , joten haluan myöskin teidän napsuväen nauttivan heidän katsomisesta...mikäs olen no päätelepä itse ja kerro minulekin sitten ... heh .. :) menikös kinkkiseksi tämä kyssäri ...? .. ;)