Tirkistelisitkö...... www.flygradar.nu/?language=fi

.......... lentokoneita tosiajassa.
Ruotsalainen verkkopalvelu näyttää Pohjoismaiden yllä suhaavat lentokoneet ja niiden reitit.

Avainsanat: lentokoneet lentäminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 13:31

Kyllä olen tiennyt, mutta ei kiinnosta.
Katsoppas tätä Shipoolin onnettomuus koneen lähestymisdataa. Jysähti kuin kivi peltoon ja etu laskuteline tappoi ohjaamossa olleet tunkeutuessaan sisään.

www.openatc.com:80/THY1951/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 14:18

En tirkistele,ei riitä kiinnostus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 14:27

En kyl!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 14:52

En tirkistele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 14:55

Ei kiinnosta. Saavat lennellä ihan ilman tirkistelyä. Tuskin siellä mitään niin mielenkiintoista näkyy, että pitäisi oikein tirkistellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 15:02

Enpä noita tirkistele vaikka sinänsä ihan kiva varsinkin jos ei ole aiemmin nähnyt millaisilla eväillä niitä lentokoneita maastakäsin ohjeistetaan.

Ruotsin ilmailuviranomainen on näköjään ruvennut entistä avoimmaksi kun pistävät julkiseen jakeluun lennonvalvontatutkien näytön (taitaa kuitenkin tulla pikkaisella viiveellä). Varmasti katoaa kuva jos jotain todella mielenkiintoista alkaisi tapahtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 15:05

En noin päin, mutta lentokoneessa matkustettaessa olisi kyllä kiva tarkkaan tietää, missä mennään. Haluankin aina ikkunapaikan, jos mahdollista, ja toivon selkeää säätä, että voin aina arvuutella missä mennään. Aikakin kuluu näin nopeammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 16:16

Ihan kiva paikka on,jos haluaa tietää mitä kautta omalla lennnolla lentsikka lentää.Mutta ei nyt juuri jaksa kiinostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 19:36

Ei kiinnosta!
Ainakin osan matkaa tietää tarkkaan missä lennetään, näkee lentokorkeuden ja ilman lämpötilan.
Ja lentokapteeni välillä äänessä jos jotai mielenkiintoista voi ikkunoista nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 19:54

Eipä tulisi tutkittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.06.2009 - 00:09

No enpä minä tuollaisia tirkistele, jotain muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:48

En tirkistelisi. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 22:55

ei tarvitse tirkistellä, täällä niitä lentää ihan talonpäältä joskus aika alhaallakin , myöskin pien koneet liitelee tuossa yllä, joten kyllä niitä tiiraillaan...tuolla ns.naapurilla 5 km meiltä on 2 konetta , joten väkisin tulee tiirailtua...