Energiajuoma mielestäsi haitallista luonnolle?

Avainsanat: energiajuoma luonto haitallisuus oma mielipide.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 12:53

en mä niin sanois

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 12:59

Enemmänkin haitallista henkilölle joka sitä liian suuria määriä juo vrk:n aikana ja joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 13:01

Luonnosta en tiedä mutta ihmiselle ei voi olla hyväksi juoma, jonka tuoteselostekin kaikkine koodeineen on pitkä kuin nälkävuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 13:23

Varmaan kaikille haitallista ylisuurina annoksina,
tuskin pieninä - ei se kuitenkaan mitään lipeää ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 14:18

Energeiajuomia ei tarvitse kuin huippu-urheilijat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 14:53

Luonnosta en tiedä, mutta en joisi mokomaa moskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 15:04

luonto kestää kaikenlaista, sinun hampaasi eivät ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 15:06

Kyllä varmaan on haitallista jos sitä pajon juo. Kyllähän nämä kuntosalilla jatkuvasti käyvät tuntuu käyttävän. Itse en ole ikinä edes maistannu. Miksi sitä pitäsi lunnolle antaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 15:56

Tarkoitettu nopeaan nesteytykseen ja hivenainetasapainonpalauttamiseen voimakkaan hikoilun jälkeen. En tarvitse, koska rehkin harvoin. Saattaisin käyttää, jos olisin umpiväsyneenä auton ratissa. Mutta kahvikin ajaisi saman asian. Nuoret 'bilettäjäthän' käyttävät jaksaakseen aamuyön tunneille saakka. Olen minäkin aikoinani jaksanut, eikä silloin ollut juurikaan mitään energiajuomia. Haitallisuus luonnolle on siinä peltipurkissa, mikäli et palauta sitä kierrätykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 19:59

Ei se juoma taida itsessään olla haitallista luonnolle. Riippuu nyt koetellaanko juoman juojan luontoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.06.2009 - 00:09

Kyllä tietyssä määrin, niin kuin moni muukin asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:48

On, kuten melkein kaikki elintarvikkeet jollain tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 12:18

riippuu. Urheilujuoma- Energiajuoma. no... eihän niissä juuri positiivista aihetta ole muutakuin " lisäenergia" tiedä sitä, onko se hyvä vai huono juttu. mutta en ole ihan varma mitä kysymyksesi tarkoittaa.