Onko kenelläkään oikein hyviä uutisia?

Itselläni olisi töitä, sanotaanko riittävästi, mutta vastavuoroisesti vähemmän aikaa.
Onko elämä koskaan täysin kohdallaan ja/tai valmis?

Avainsanat: aika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 13:26

Kyllä, kiva loma Ålandissa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 12:22

Putin on sekoittamassa Helsingin liikenteen.

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1693617

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 12:30

Joo,kuulemma eli sinne ei kantsu lähteä,ellei ole Putin-fan.Kohdallaan ja valmis,kysyi hän.Miksi olis,sittenhän se tylsää olisis. Tällä hetkellä mulla on aikaa,josta nauttia täysin keuhkoin.Pian alkaa duunirupeama ja sitten mennään niin et hippulat vinkuu ja silloin voi taas kaivata rentoja hetkiä,elämä jatkuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 12:31

Mulla riittävästi vapaa aikaa,mutta rahaa puuttuu yksi auto lasti.Kyllä se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 12:31

Sain vapaaliput Jyväskylän Kesään Mikko Kuustosta katsomaan ja kuuntelemaan. Se on minulle tämän päivän paras uutinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 12:33

En keksi mitään asiaa mikä olisi huonosti. Tuskin Putinkaan kovasti häiritsee elämääni vaikka aika läheltä sekä kotia että työpaikkaa liikkuu. Onhan noihin tottunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 12:52

Yritän ajatella positiivisesti. Olen tyytyväinen tähän hetkeen, asiat voisivat olla huonomminkin.
Elän, on ystäviä, kavereita, läheisiä ympärillä ja tieto siitä, että
joku välittää minusta ( edes hieman )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 12:53

oon amerikassa 2 viikon päästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 12:57

Aika hyvä uutinen :

Windows 7 ilmaiseksi......kesäkuun aikana ja sitä voi käyttää 1.6.2010 asti.
Mutta kannattaa lukea ohjeet tarkasti:

www.microsoft.com/windows/wi...fault.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 13:46

Olisi kiva katsella joskus telkkaria, mutta monta päivää on ollut TV:ssä teksti: 'Ei yhteyttä. Tarkista antenni/johdot'. Tarkistin kaikki liittimet, avasin ja suljin, pätkäsin vähän poiskin ja liitin uudelleen. Työkaluinani koirankynsisakset ja ruuvimeisseli. Sitten otin vielä boxinkin 'käsittelyyn'. Kiristin antennipiuhan keskitapin puoliskot yhteen. Ja toimii ! Tässä tämän päivän uutinen. Olin jälleen hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 14:19

minulla on pelkkiä huonoja uutisia tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 14:52

Terveyttä ja vapaa-aikaa riittää omiksi tarpeiksi.

Lisätty: 03.06.2009 - 19:27

Sain juuri puhelun, ja minulle kerrottiin, että pojantyttäreni tulee luokseni viikoksi heti juhannuksen jälkeen. Se oli tosi iloinen ja ihana ilmoitus. Mummo vaan junalle vastaan silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 15:05

hyvää tuutin täydeltä, parasta lienee että kanootti on pysynyt pystyssä (ja pinnalla) tähän asti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 16:13

Saan viettää ihanan rauhallisen kotipäivän huomenna,aahhh...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.06.2009 - 16:35

Sain postitse hyvältä ystävättäreltä pitkästä aikaa kirjeen. Juuri oikealla hetkellä. Mutta kirje alkoi moitteella kun en ollut vastannut hänen edelliseen kirjeeseensä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 19:59

Oiskohan hyvä uutinen,kun myllätään pihaa ja laitetaan salaojitus.
Ei tarvi taistella enään veden kanssa mikä tulisi kellariin.
Viimme marraskuussa tulvi kellari vedestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.06.2009 - 00:11

Kesä! joka on vasta alkanut,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:48

MULLA OLI IHANA ALKUVIIKKO KAVERIN KANSSA JYVÄSKYLÄSSÄ! :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 23:02

isänällä alkaa loma jussista tai heinäkuusta ja matkailuautolla maailmaa ihmetteleen, joskos vaasaan ehdittäisiin ja muuallekkin suomen ihanuutta ihailemaan..