Mitäpä jos aamun ensimmäisiin uutisiin lisättäisiin tuollainen äskeisen kaltainen riemuripaus kuin se vaavelin nauru oli?

Lisätty: 10.06.2009 - 10:16

Mainitsin äskeisen kaltainen, en äskeistä. Joskus uutiset ovat raskaita heti aamusta ja jokin pieni sopiva piriste keventäisi päivää. Onhan 10 -kevennyskin, ja minusta se sopii todella hyvin. Päivän pahimmat uutiset jää taka-alalle ja hyvin mielin voi lähteä nukkumaan sen nähtyään. Ja sitten valitsemaan...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 10:59

Lapsen nauru on aito ja se tulee sydämestä.
Pitää olla melkoinen mörökölli jos ei tartu.
Päivä voisi alkaa hymyssäsuin :)

Kysyjän kommentti

Kiitos. Päivä voisi alkaa hymyssäsuin, kuten sanoit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 10:25

Uutisankkuriko nauraisi, vai olisiko se uutinen, että jollakin olisi nauru herkässä?

Lisätty: 03.06.2009 - 12:15

Ehkä se pitäisi kuitenkin erottaa uutisista?
"Brasilian, heheh, merivartiolaitos, heheh, on löytänyt, heheh, kadonneen lentokoneen, heheh, palasia merestä, hehheh."
Uutinen ei ole oikea uutinen, jos se ei ole huono. Ainakaan niihin hyviin ei tule niin kiinnittäneeksi huomiota, jos se ei varsinaisesti kosketa itseä.
Säätilan lukuun se kyllä sopisi minusta mainiosti.
"Sateet lähestyvät, hehheh, lähestyykö kesälomasi, heheh?"
"Sää lämpenee koko maassa, hehheh, loppuuko lomasi, hehheh?"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 10:31

Tai vaikkapa ihan vaan taustalta tuleva sellainen hersyvä, tarttuva nauru. Pienen lapsen nauruun on aika mahdotonta olla yhtymättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.06.2009 - 12:23

En pitäisi, ei oikein lapsen nauru kolahda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 12:35

Tässä mörökölli ilmoittautuu,mulla menis kyllä radio/tv kiinni ja sassiin.Minust se lapsosen "nauru" oli tekokikatusta,kutitusta eikä sydämellistä pikku-ihmisen hekotusta.Varsinaista vuorovaikutusta,böö,bää,hii ja hoo sekä tietty silmien pyöritystä,joka "tosi hauskaa".Smaksak.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 12:56

samaa mieltä matildan kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 14:22

Sopisi se sinne aamu-uutisiin, jos ei ole kovin vakavia uutisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 14:26

Ei kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 14:46

Minustakin se vauva nauroi jo hieman pelästyksissään. Vauvan reaktiot eivät aina vastaa aikuisen tulkintoja niistä. Katsokaapa uudelleen: eikö näytäkin siltä, että vauva ensin pelästyy ja vasta sitten nauraa. Ehkä nauraa siksi, että mitään pahaa ei tapahtunutkaan (tällä kertaa).
CNN:n uutisia paljon seuranneena olen todennut, että lukijat ovat paljon ilmeikkäämpiä kuin meidän vastaavat, hymy on paljon herkemmässä kuin meillä. Ehkä se saa enemmän katsojia kanavalle, siitähän on myös kysymys. Meillähän ei kai tarvitse kilpailla ainakaan YLE:n katsojaluvuista, maksu on taattu, katsoi tai ei.