Mistä löytäisin Halensin postimynnistä aikaisemmin ostamani silikoniset povikohottajat. Sieltä niitä ei enää saa. Liivin sisään.

Syöpäsäätiöltä saa sellaisia pilviin nousevalla hinnalla, mutta Halens postimynti myi niitä aikoinaan pilkkahinnalla ja sitten lopetti. Ne on sellaiset rintalivin sisään laitettavat ikäänkuin proteesit. Ellokselta saa jotain littanoita, mutta en tarkoita niitä vaan kunnollisia.

Lisätty: 03.06.2009 - 12:25

Kiitos ystävällisille vastaajille. Sokokselle jätin sähköpostia. En ole vielä saanut sieltä vastausta. Täytyy vielä tarkentaa hakua. Etsin rintaliivien kupeissa oleviin taskuihin kahta irrallista silikonitissiä. En siis ihoon liimautuvaa tuotetta. Ajatuskin sellaisesta on vastenmielinen ja senhän täytyy olla tavattoman hiostava. Minulla on vielä käytössä sellaiset, tosi molemmista jo silikoni pursuaa ulos. Povi näyttää tosi aidolta kun se liikkuukin kävellessä ja siinä on pienet nännintapaisetkin, joka näkyvät ohuen puseron läpi. Koska itse proteesi on rintaliivin taskussa nin se ei yhtään hiosta tai tunnu epämiellytävältä.

Avainsanat: povikohottajat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 09:54

Käväisepä kysymässä Sokokselta. Ystäväni on hankkinut yhdet sieltä ja toiset jostain liivien erikoisliikkeestä, jossa hinta oli kuulemma ollut korkeampi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 10:12

kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1621
Asiaa aiheesta. Tarkoitit kai jotain tuollaisia? Jutussa mainitaan ostopaikkoja hintoineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.06.2009 - 10:13

Olisin tarjonnut Ellosta, mutta se olisikin ollut huono idea. Mutta todellakin hyvistä liiviliikkeistä varmaankin saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 02:53

Joka alusvaateliikkeessähän noita myydään... Taisi olla Sokoksella kans.