Nauru pidentää ikää?

www.youtube.com/watch?v=5P6U...k&NR=1

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 08:00

Tuossa iässä tarvitsee paljon ,naurua kunnes on 80 vuotis päivä käsillä.Toivotaan nauru rikkaita päiviä.

Kysyjän kommentti

Näin on näkkileipä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 08:40

nauru tekee elämän ainakain mukavammaksi, vaikka ei sitä varsinaisesti pidentäisikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 09:12

Joku venetehdas on Kuopiossa ja pojat kävivät mummon kera koeajolla Kallavedellä. Röykyttivät oikein venettä ja hauskaa oli. Mummo otti ja putos veneestä, pojat tuohon "nyt ei naarata".
Mitä lie tarkoittaneet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 09:32

Mutta ei kannata mennä Nauru saarelle.
Diabetes tappaa Naurusaarella , Nauru on kääntymässä itkuun tästä syystä.
sundqvist.blogspot.com/2006/...appaa.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 09:51

en usko että pidentää

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.06.2009 - 10:06

Mutta sanotaanhan myös että itku pitkästä ilosta pieru kauan nauramisesta.
Mutta hyvälle tuulelle tämän pikkujukkavirtasen - joka välittömästi tuli mieleeni - hersyvästä lapsen naurusta tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 10:13

No tuskimpa,vaikka se olisikin kivaa toisaalta.No,kivoja naurupäiviä kaikille. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.06.2009 - 12:23

Ei varmaan pidennä, mutta elämä on hauskempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 12:48

Sit minä elän ainakin sata vuotiaaksi js näin olisi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.06.2009 - 14:13

Ja mulla tulee aina vatsalihakset kipeäksi, kun oikein paljon nauran. Pyrin hartaaseen vakavuuteen, vaikka joutuisin sitten muutaman vuoden iästäni luovuttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 14:30

Kyllä-mutta mikään ei naurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 14:40

Nauru ja itku ovat lähellä toisiaan. Itkukin on hyvästä, toisinaan. Tunteiden ilmaisu ylimalkaan. Ei tee hyväksi ihmiselle peitellä jatkuvasti tunteitaan, ei naurua eikä itkuakaan.
Muita tällaisia 'pidäteltyjä' tunteita saattavat olla kateuden tunne, viha ja rakkaus, niin hullulta kuin se kuulostaakin. Kaikkien tunteiden pitäisi ainakin joskus päästä purkautumaan. Muuten sairastuu johonkin, kuka mihinkin, katkeruuteen, psyyken ongelmiin, psykosomaattisesti ihan mihin vain, syöpiin ( uskon vahvasti näin ), sydänvikoihin, verenpaineeseen tai johonkin muuhun.
Siis nauru pidentää ikää, samoin myös muut voimakkaat tunteenpurkaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 10:54

No se ainakin lyhentää jos ei mikään naurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2009 - 23:46

kylläpäs oli pikkuisella hauskaa ja tarttuva nauru, koska minuakin tuppas hänen naurunsa naurattaan..