Tuleeko salkkarien Paulalle happy ending?HUOM!Spoilereita!

Niin että mitä mieltä olette?Itseni mielestä kyllä,Lasse (luultavasti)pelastaa Paulan ja hmm..en kerrokaan kaikki aavistuksiani. :) Mutta tämän ainakin löysin wikipediasta:

Eero saapuu Kentauriin häihin ja paljastaa Lasselle Paulan olevan ”turvassa” Aarolta. Lassen tivatessa Paulan olinpaikkaa sijaistarjoilija sytyttää kynttilän ja menee sen kanssa takahuoneeseen. Päällä oleva kaasupuhallin aiheuttaa Kentaurissa räjähdyksen

Eli kuolema vai happy ending?

Avainsanat: salkkarit paula

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.06.2009 - 21:45

Lööpeissäkin oli sarjan näyttelijän lapsi näki vahingos kyseisen jakson.Ois voinu kyl poikkeuksellisesti laittaa sen jakson myöhemmi illal.Siinä on ollu vanhemmil selittäminen,et ei Paulaa oikeesti haudattu elävältä ja ei siel oikeesti räjähtäny,et se on vaa esitystä.Alku aikoina sarja oli parempi,siin näytettii nuorille katsojille varottavaa esimerkkiä,esim.Kallen (vai olikoha Sakun) huumekokeilu,et mite voi käydä.Nyt menny älyttömäks.Eräänäki kesänä loppu sillee et nää lapset oli ihan pieniä,ku Seppo sai sydänkohtauksen.No syksyllä ku jatku ni lapset oliki jo teinejä ja Seppo sairaalassa.Syksyllä taas sarjan jatkuessa voi siis odottaa mitä vaan ihme parantumisia ja pelastumisia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.06.2009 - 22:24

Oi kamala. Nyt lähden nukkumaan. En halua tietää juonipaljastuksia etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 22:24

Kai se on kuolema mutta se jakso oli kyllä järkyttävin jakso salkkareissa ;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.06.2009 - 22:27

Tuolla aikaisemminkin jo veikkailin että Paulalle käy hyvin, olisi ehkä liian raaka kuolema salkkareihin tuo elävältä hautaaminen ja siihen kuoleminen.
Varsinkin kun on nuoriakin sarjan seuraajia paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 22:28

Oikeastaan en edes halua tietää sillä meni tämän käsikirjoituksen kohdan jälkeen maku sarjasta. On ollut tähän asti mukavaa iltaviihdettä tavallisten ihmisten parissa mutta ei enää. Kyllä se todellisuus on olemassa hullujen ja sairaiden muodossa tuolla ulkona, ei sitä enää tarvitse olohuoneen sohvalle tieten tahtoen tuoda. Onhan sarja fiktiota mutta tähän mennessä perustunut kuitenkin normaalilla järjellä varustettujen ihmisten tapahtumiin. Tuo Eeron sekoilu ei kyllä enää uppoa... ja lääkärikin asuu naapurissa eikä mitään huomaa... hoh, hoh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 22:32

Jaa tuohon kyllä en osaa sanoa mitään oikeaa tietoa. mutta mistä Lasse sais tietää sen että paula on haudattu sinne hautaan. ja ei siellä oikeesti happi kauaa riitäs. Mutta salkkareissa kaikki on aika mahdollista kuitenkin. En tiedä miten kävi muille henkilöille. Jonatan ilmeisesti selvis koska poistui sieltä kun alkoi riitelemään juulian kanssa. Sit myös Helena oli ulkona. muista ei tietoa miten kävi. on aika kurjaa odottaa syksyyn et mikä on kohtalo ollut salkkareiden Hääparin ja vieraiden. En tiedä Juuliasta jäikö henkiin kun oli siellä lattialla kun räjähti. Mä luulen että se kuoli ja myös tarjoilija joka sytytti sen kynttilän. loppui liian aikaisin olis kestänyt vielä vähän aikaa. toivottavasti Salkkarit vielä jatkuu syksyllä. Ei tietoa myös Paulasta oliko oikeessa elämässäkin raskaana viimesillään. En kyllä ole kuullut että olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 23:10

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 23:40

Kyllä.
En tosin seuraa sarjaa, mutta oletan, että jotain sairasta ja odottamatonta he siihen kirjoittavat.
Joku saa aina jonkun. Se voi olla joku uusikin, riippuen näyttelijöiden työtilanteesta.
Aaro on siis kuollut? Olisiko aika herättää hänet kuolleista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 08:21

En ole ikinä katsonut k.o. sarjaa minuuttiakaan. Tosin en ole katsonut muitakaan vastaavia sarjoja ainakaan viimeiseen 10 - 15 vuoteen.
Taitaa olla parempi, että jatkan samalla linjalla, koska viestintäministeri Suvi Lindén oikein JYRÄHTÄÄ, että tällaisia ohjelmia ei saa näyttää (tai katsella?) liian aikaisin illalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 08:41

Tuollainen ohjelma olisi ehdottomasti pitänyt esittää vastaa iltamyöhäällä, kun piltit jo nukkumassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 09:14

Käsi kirjoittaja varmaan kehittelee jotakin,jos paulaa näyttelevä henkilö oli todella raskaana .Hän varmaan jouttuu äitiys lomalle joksikin aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 23:18

Mulla on sellainen tunne että, Lasse onnistuu pelastamaan Paulan, mutta vauva kuolee. :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 00:07

mulla on sellainen tunne, että nää tapahtumat olis vaan jonkun esim. eeron pahaa unta ja kaikki olis normaalisti,kuten ennenkin... "eero" herää ja "pling" elämä jatkuu ja uudet kuviot alkaa pyörimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2009 - 18:25

unta luulen mäkin , et joku näki ja kaiki taas sielläkin hyvin, eikä mitään ole tapahtunut joten taas mennään kuin ennenkin, no syksyllähän sen näkee...siihen asti ollaan jännitykses...