Onko meidän pojat verkonlaskussa vai katiskan nostotta kun ei näy?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.06.2009 - 22:15

Jospa pojat on kyllästyneet meihin ja lähteneet tosiaan paremmille saalistusvesille.

Kysyjän kommentti

Kiitos, tuo kävi minunkin mielessäni ja siksi kysyin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 21:55

No en ole poika, mutta vastaan silti. Kylläpä on hiljaista. Minun mieheni tuli kyllä just verkoilta :D
Toivottavasti kaikki, jotka ovat kalastelemassa saavat Pietarin kalansaaliita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 22:09

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Mies tuli järveltä tavallista suuremman kalansaaliin kanssa.
- Onpa sinulla ollut ihmeellinen kalaonni, naapuri ihmettelee.
- Niin, ja omat pyydykset ovat vielä kokematta!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

- Mitä se on, kun kaksi nälkäistä härnää toisiaan?
- Onkimista.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Lisätty: 02.06.2009 - 23:06

Hyvää kesää kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.06.2009 - 22:28

Sinne ne varmaan karannut, Itsekkin voisi tässä lähipäivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 22:30

Vastaan näin tyttönä poikienkin puolesta. Nyt on kesä!!!!!!!! En ainakaan minä ehdi auringolta ja puutarhatöiltä napsuilemaan. Pidän kesälomaa täältäkin vaikka ei se kyllä ole työltä maistunut tähän mennessä täällä olo ;) HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE ja nähdään syksyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 22:37

Luulen että tämä kesä vaikuttaa paljon. ei täällä ehdi millään olemaan koko aikaa. minäkin vasta äsken tulin koneelle vastailemaan kysymyksiin. kun en ole kerta kaikkiaan tänään täällä kerennyt olemaan. Luulen että pojilla on myös sama homma et ei tosiaan kerkeä.Hyvää kesää kaikille siitä huolimatta vaikka en tänne aina ehdi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 23:09

Työpäivä on näin kesällä aamu viidestä ilta yhteentoista.
Päivällä ihan oikeita töitä ja illalla möyrimistä.
Välillä tulee kyllä syötyä ja kahviteltua. Siinä samalla tulee napsuteltua ja luettua nettilehtiä.
Paperilehdestä on auki sivu 2.
Kalasteluun ei tänä kesänä taida juuri jäädä aikaa, kun on tullut aloitettua näitä kotiprojekteja.
Kiirettä siis pukkaa, mutta itsepä olen niihin aivan vapaaehtoisesti ryhtynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 00:36

Illalla verkot veteen ja aamulla kokemaan.Mikäli saalista niin puukkohommiin ja suolaus, paistaminen ja savustus. tulee kolmea ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 08:07

Ihmettelin ensin kysymystäsi, että miksi täältä Napsusta etsit kalastamaan lähteneitä ja kadonneita perheenjäseniäsi, eikö oikea paikka ole paikallinen pelastuslaitos.

Noista muista vastauksista tajusin, että MEITÄHÄN sinä kaipaat! Varmaankin osa meistä on kalassa, osa lasten tai lastenlasten kanssa huvipuistossa, osa kesätorilla, jotkut mökillä ja osa hikoilee töissä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 09:18

Jos niiden pallit on kujalla.