oletko halunnut koittaa wow peliä?

kokeile jos tahot ilmaiseksi huom 10 päivää pelaa warcraft.fi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 22:07

Olen koittanut,oli ihan kivaa,mutta en oikein taitanut koko hommaa.Mieluummin pelaan ilmaisia kun maksullisia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.06.2009 - 21:47

Olen aina ollut huono noissa tietokone- ja kännykkäpeleissä. Pelikorttipeleistä en taida edes Musta Pekka -peliä hallita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 22:23

Valitan, pelaan vain tietokone-ja kirjeshakkia netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.06.2009 - 22:29

Pelaan vaan sellaisia pelejä, joita nuoret ei jaksa pelata. Inhoan kaikkia räiskettä ja räminää sisältäviä pelejä. Mahjong on yksi peli, mitä pelaan aika paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.06.2009 - 22:30

En ole kokeillut, eikä varmaan kyllä tule koskaan kokeiltuakaan,ei kauhiasti innosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 22:36

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 09:20

En ole pelannut netissä ainakaan vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 11:12

en ole moista peliä pelannut, pelaan vain pasianssia se on ihan tarpeeksi jännä minulle....