Mistä olette juomat ostaneet suomeen tullessanne? esim.bisset yms. ja hinnat kiinnostaisivat?

Avainsanat: travemunde saksa travemunde saksa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 02.06.2009 - 21:00

Saksassa en ole käynyt joten varsinaisesti tuohon en voi vastata. Mutta minulle on tapana tuoda maan omia juomia paikallisista myymälöistä ostettuna tullessani reissulta kotia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 21:08

Rostockin satamassa ainakin oli useita myymälöitä, joista suomalaiset hakivat pakettiautoilla ja peräkärryillä tuliaisia.
Juomat ajettiin trukeilla lava kerrallaan autoihin ja kärryihin.
Itse tyydyin tuomaan vain tavaratilassa jotain pientä.
Olettaisin, että Travemündessä on samanlaisia kauppoja?

Lisätty: 02.06.2009 - 23:49

Ai niin kysyit hintoja. 24 tölkin satsi nelosolutta maksoi halvimmillaan 3,99€. Se oli kyllä erikoistarjous.
Rostockissa on suomalaisella Sari Bernerillä kauppa ja tässä on sen nettisivu, josta löytyy hinnat.
www.sariberner.de/
Uskoisin, että Travemündessä ovat aika samat hinnat.

Lähteet:
Nähty ja koettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 21:55

Travemündessä on ollut ainakin takavuosina virvokekauppoja sataman lähistöllä.Sieltä oli kuljetus järjestetty laivaan,mutta nykyisiä paatteja en tiedä,silloin kulki vanha kunnon GTS Finnjet(syvä huokaus hänen muistolleen).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.06.2009 - 22:07

Muistaakseni Saksasta tullessa (Finnjetillä) en tuonut mitään, mutta etelämpää tullessani toin paikallisista Marketeista ostettuja juomia ja savukkeita.
Nyt viime aikoina olen käynyt vain Viipurissa ja sieltäkään en tuonut juomia lainkaan. Vain tupakat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 23:24

Saksassa en ole vähään aikaan käynyt, mutta erikoisemmat juomat esim. vaalenpunainen konjakki olen tilannut suoraan lentokoneeseen. Muut sitten valinnan mukaan ja maasta riippuen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 08:37

Tuliaiset ostan aina lentokentiltä. Jorain erikoista saatan ostaa paiakllisisat kaupoista mutta nehän on laitettava matkalaukkuun joten se rajoittaa, painoa tulee helposti liikaa. Matkustan aina lentäen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 09:26

Viimeksi kun kävin ulkomailla en kantanut juomia ollenkaan enkä meinaa kantaa,sillä se on ihan turhaa,touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 11:21

siellä satamassa on kauppoi tai lentokentällä , mutta itse ostelen pikkuisista kaupoista jotain erikoista pullon tai kaksi, en hintoja muista , mutta viinit ovat todella edullisia ....näin teen aina kun olen matkalla, en siis tarkoita juuri saksaa....vaan yleensä matkoilta ostelen paikallista juomaa kotiin...