Uskotko tulevaisuuteen ? Uskallatko haaveilla paremmasta vai meneekö kaikki koko ajan huonompaan suuntaan ? Oletko toiveikas ?

Avainsanat: tulevaisuususko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 14:39

minut on tuomittu parempaan tulevaisuuteen

Heikki Veikko Harmaa alias Hectoria lainaten:

... paremmmaksi kaikki muutuu ......

Kysyjän kommentti

Kyllä kaikki muuttuu vielä paremmaksi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 10:34

Olen luonteeltani positiivinen. En keksi minkä asian pitäisi mennä paremmaksi, omalla kohdalla siis. Mihin suuntaan yhteiskunta muuttuu, sitä ei tiedä. Yhteiskuntahan on yhtä kuin ihmiset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:36

No olen,ehkä liiankin paljon toiveikas.No,parempi olla toiveikas kun epätoiveikas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:36

Olisi aika turhauttavaa ja tarkoituksetonta, ellei uskoisi tulevaisuuteen ja ajattelisi positiivisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:44

On aika mahdoton ajatus, että minulla voisi mennä vielä paremmin.
Tulotaso nousee, mutta terveyden on pakko alkaa rapisemaan jossain vaiheessa.
Jos tilanne pysyisi tällaisena, niin olisin varsin tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:48

Uskon tulevaisuuteen. Siinä vaiheessa kun minulla ei ole enää toiveita tai unelmia, ei ole mitään syytä elää. Muistakaa, että paistaa se päivä joskus risukasaankin =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:49

Luin joskus lehdestä että Shaplin tuli isäksi 70-vuotiaana. Päätin silloin että pistän paremmaksi, mutta tämä Oona puuttuu. Rahhookin puuttuu, ikä alkais olla kohillaan. Että jääköön ne suvun jatkamis haaveet kun on selvinnyt tänne saakka. Kuolemaa tässä odotellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:57

olen toiveikas ja elän tätäpäivää kuin se ois viimeiseni , nauttien onnellisena..joka hetkestä ja toiveeni yksi ois tuo terveyden säilyminen edes näin kuin nyt on...siis minulla on kakiea millä voin olla onnellinen, ei paljoa rahaa, mutta on rakkautta roppakauppalla, siis mitään ei puutu onnelisesta elämästäni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 11:14

Olen hyvin optimistinen. Kokemus on opettanut, että vaikeillakin asioilla on tapana selvitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.06.2009 - 11:22

Terveyttä on riittänyt, työtä ei, eikä rahaa. Paremmaksi ei enää muutu tällä iällä. Odottelen vain, milloin terveyskin menee nuukilla eväillä. Mutta onnellinen olen siitä huolimatta. Elän niin kauan kunnes kuolen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2009 - 11:28

Yleisesti ajatellen kyllä kaikesta toivutaan ja asiat muuttuvat parempaan. Henkilökohtaisella tasolla ei valoa näy, pahimmassa tapauksessa rullatuoli odottaa jonkin hoitolaitoksen osastolla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.06.2009 - 13:09

Olen aika negatiivinen yleensä jos ajattelen tulevaisuutta, onneksi nyt joskus se positiivisuuskin pilkahtelee esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 13:18

Kaikki näyttää menevän hullummaksi,mutta pidettävä pää kylmänä ja luotettava omiin kykyihin.Eteenpäin eläimen mielin,valoa näkyy jokaisen tunnelin päässä.Lähdenpä kurkkimaan harsojen alle,mitä kasvamassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 14:52

Uskon huomiseen, kyllä se menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 15:16

- Herra johtaja, pyytäisin saada palkankorotusta. Voin mainita, että pari muuta firmaa on jo ottanut yhteyttä minuun.
- Mitkä firmat?
- Sähkölaitos ja puhelinyhtiö

Kaikesta huolimatta ole tyytyväinen nykyiseen elämääni. Terveys on aina sellainen, että sitähän ei kukaan voi ennalta arvata ikään katsomatta se vaihtelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 16:58

uskon ja haaveiln:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 17:31

aina mä haaveilen--

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 18:16

Ainahan voi haaveilla, mutten usko. Kohdallani ongelmat kulkevat mukana varmaan hautaan asti, tai sitten minun täytyisi muuttaa elämän suuntaa täysin.