mitä tää tarkoitaa?

mul oli täällä napsussa jotain 46 pistettä ja yht äkkiä mul oliki 35 pistettä osaatteko kertoo ja mitä niil pisteil tekee

Avainsanat: points

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 10:28

Ne taisi karsia hiukan niitä turhia topiikeja/viestejä..?Ja pisteet on luultavasti vain kannustukseksi ja siksi että niillä voi pröystäillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 10:30

Hiljakkoin arvottiin 900 euron matkalahjakortti, eikä se ollut ensimmäinen.
Yksi piste vastasi yhtä arpaa.
Odotellaan ja toivotaan uutta kilpailua.
Pisteiden katoamista en osaa selittää. Tuskin kirjoitit mitään asiatonta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:37

Jos viesti on liian ylimalkainen tai laitat "en tiedä"-tyylillä, se poistetaan näköjään.

Lisätty: 02.06.2009 - 11:13

Omat pisteeni vähenivät, muistan että varmaan vastasin johonkin tyylillä "ei ole kokemusta...", se varmaan on poistettu.

Lisätty: 02.06.2009 - 15:03

Poistoja on tehty ilman sääntöjen rikkomista. Tarkistin säännöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 11:04

voit kysyä tuolta napsun ylläpidosta , miksi ottivat pisteitä, ne sitten vastaavat sähköpostiisi..joten seuraa sitä sittn..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.06.2009 - 11:16

Älä välitä. On täällä monelta muultakin pisteitä otettu pois. Lue säännöt tarkkaan, niin vältyt sellaiselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2009 - 11:24

Lue ne Napsun säännöt niin se selkeyttää varmasti jotenkin miksi pisteitä katosi. Kannattaa olla asiallinen niin kysymyksissä kuin vastauksissaan. Et varmasti itsekkään tykkää jos saat kysymykseeni ala-arvoisen tai vähättelevän vastauksen tai pelkä joo, ei, en tiedä, hmmm, katso google jne.

Lisätty: 02.06.2009 - 11:26

Lisään että nuo edellämainituthan on helppo tapa kerätä pisteitä, mutta sillä tavalla vastaaminen ei ole tämän Napsun tarkoitus. Vaan antaa todellakin kunnon vastaus kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.06.2009 - 13:09

Sääntöjä jos rikkonut ja ylläpito rokotellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 14:42

Sic transit gloria mundi

(niin katoaa mainen kunnia )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 14:46

Ne pirut poistaa vastauksia ja pisteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 17:31

joku on poistanut sun vastauksia niin menetät myös pisteesi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 22:57

En kyllä ymmärrä miksi niin olisi. lisäänyä niiden pitäs ei vähentyä. aika outo juttu toi sun. mutta älä anna jatkossa käydä niin. ilmoita napsun ylläpitoon. ja sano miksi sulta vähenee täällä pisteet.