pisteet

kuinka paljon teillä on pisteitä mul on vaan 35 ku alotin napsun vasta eilen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 09:41

aikas paljon jo, mutta olen ollut täällä vuoden alusta lähtein, joten ehdit sinäkin vielä niitä keräämään..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 09:41

Olen ollut noin vuoden ,täällä napsussa,pisteitä kertynyt vajaa 25000,aika hitaasti.Kymmenen parasta näkyy siinä etu sivulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 09:44

Napsauttamalla kunkin kysyjän tai vastaajan nimimerkkiä pääset heidän profiiliinsa. Sieltä näet itsekin kaikkien pisteet. Minä saavutin juuri eilen professorin arvon, eli yli 5000 pistettä. Liityin maaliskuun alussa, mutta aktiivisemmin olen napsutellut vasta toukokuun alusta, eli n. kuukauden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 09:45

Olen varmaan kohta jo puolikuukautta(En nyt ihan tarkkaan osaa laskea)ja pisteitä kertynyt jotain 467 jo.Luulen että saat kerättyä mua nopeammin,mutta ei niillä pisteillä kovin väliä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:12

On noita kertynyt muutama tuhat.
Vinkkinä sanoisin, että usein nopein vastaaja nappaa ne parhaan vastauksen 20 pistettä.
Toinen vinkki koskee kuvattomuutta. Liitä joku kuva profiiliisi, niin et ole niin persoonaton, kuin tuo harmaa hahmo. Esim. vaikka tämä kuva. www.uiah.fi/opintoasiat/hist...finch1.jpg
Tervetuloa opiskelemaan vastauksia kysymyksiin, joita et olisi muuten tullut tietäneeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.06.2009 - 11:05

Onhan noita yli kolmekymmentätuhatta, mutta olen ollut jo aika kauan täällä. Nyt alkaa vähän tympimään jo, joten ei pisteet lisäänny siihen malliin kuin alkuinnostuksessa. Ei täällä jaksa kesällä niin paljoa olla kuin talviaikaan. Ja eihän niillä pisteillä mitään merkitystä ole, joten voi välillä ihan hyvin pitää taukoakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2009 - 11:12

Kun kerran kysyt, niin olen ollut kaksi kuukautta ja yhden viikon ja tänään tuli 14000 täyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 12:08

Hyvä vauhti aloitukselle. Kuukauden kuluttua sinulla on arvioni mukaan jo vähintään 2000 pistettä. Niin ja kuva kannattaa olla sillä se luo sinusta persoonallisen nimimerkin ja lisää viestisi lukijoiden mielenkiintoa. Sen perusteella sinut myös tunnistetaan paremmin ja jäät napsukaisten muistilokeroiden koukeroisiin paremmin kiinni.

Tervetuloa sekalaiseen, mutta hauskaan seuraan!
www.nic.fi/~bernhard/tarvike...uupets.jpg
ja huumoria mukaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.06.2009 - 13:11

Joku 9000 pistettä kait.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 15:33

mula on sellaset reilut tuhat kertaa enemmän kuin sulla, mutta olen melko tarkkaan ziljoona kertaa vanhempikin kuin sinä, joten älä huoli, aika hoitaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 17:33

reilu 17 000 n. 4kk:ssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 11:09

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2009 - 13:19

72.En oo ollu napsussa edes kuukautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 00:16

oon tainnu olla viime syksystä täällä ja pisteitä reilu 4000..en kyllä pisteiden takia täällä ole, vaikka lähes joka päivä täällä käyn kattelee mitä on tapahtunut.. nyt kesällä harvemmin,kun on nuita piha hommia ja töitäkin tuntuu olevan ihan riittämiin. en siitä huolimatta ole ketään unohtanut:).