Mies kuoli mutaan...

ilta-sanoman etusivu 2.6.2009
digilehti.iltasanomat.fi/

ostakaa ja lukekaa, kellä onpi rahaa.

Avainsanat: uutinen vaalit soini

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 09:54

Ilmatteeks saa kaiken oleellisen ja lööpit, joten aika turhaa ostella

Oletkos ruvennut lehtimyyjäksi vai mitä? millaiset provikat saat?

Kysyjän kommentti

Provikoita en saanut kun Ilta-Sanomat lööpissään levitti perätötä tietoa Soinista.
Soinin vastine Iltalehdessä. http://perhealbumi.iltalehti.fi/uutiset/200906029695946_uu.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 09:29

Näikin voi sattua ,työn teko on vaarallista ,touhua,siksi taidankin jäädä eläkkeelle,vaikka sitä voi kuolla sänkyynkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 09:30

kiitos vinkistä, anteeksi nyt, mutta ei tuo asia nyt just niin paljoa hettänyt uteliaisuuttani, jotta tuosta maksaisin, kyllä tuon uutisen saa varmaankin lukea jostain muusta lehdestä ihan ilmaiseksikin uskoisin..surillasta se oli tuollanen hukkuminen mutaan joten osanottoni omaisille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 09:32

rahaa on niin ettei kyykkymään taivu, mutta en sittenkään tuhlaa joutavanpäiväiseen digilehteen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 09:34

En kyllä osta,ei ole niin kiinostava.Ja kyllä se jostain löytyy,ehkei ihan kaikkia yksityiskohtia,mutta pääjuttu kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.06.2009 - 10:46

Lööpissä jo kerrottiin kaikki oleellinen. Ei tarvitse maksaa erikseen koko uutisen lukemisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2009 - 11:11

Tyypillisesti iltapäivälehdet suurentelee otsikoitaan. Ehkei kuolinsyy johdukkaan mudasta vaan ihan jostain muusta. Tai sitten se on jo kauan kauan sitten tapahtunut, mutta Soini tarvitsee julkisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 11:18

Ikävä juttu uhrille ja läheisilleen. Eikä se muuten ollut Timo Soinin maalla, vaikka samalla seudulla kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.06.2009 - 13:12

enpä pysty lukemaan.. Harmi, enkä kyllä maksa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 17:34

harmi juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 21:08

Isoilla lööpeillä myydään lehteä. En osta kumpaakaan iltapv lehteä.
Ihmetyttää miten kaksi samanlaista lehteä kannattaa ??
Uutisen kuulee varmaan kokonaisuudessaan tv:stä, tänään en vielä katsonut yksiäkään
uutisia, mutta vielä ennättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 22:53

Voi käydä noinkin. mutta en lehteä siksi osta.