meneekö tämä napsu joksikin kiinalaiseksi touhuksi ,kun vastaukset häipyy omine aikoneen ,vaikka eivät ole mitenkään rivoja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 09:49

Onkohan niin, että jos vastaus ei miellytä kysyjää, hän saattaa itse ehdottaa sitä poistettavaksi. Oikeastihan pitäisi puolustaa jokaisen oikeutta sanoa mielipiteensä, pitääkö siitä sitten tai ei. Oikeasti asiattomat on siten kokonaan eri juttu.
Itsekin kysyin 29.5. mp3-asiaa, niin taisi kymmenen vastauksen joukossa olla suurin osa mitä sattuu, vaikka oli iltapäivä eikä edes hellettä.

Kysyjän kommentti

Niin se vaan on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 09:25

en tie oikeen vähän sekoa touhua välillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 09:25

hm, hm, näinkin saattaa olla.
oletkos vastannut jotenkin epäsivistyneesti tai tuhmasti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 09:27

no ei minun vastaukseni ole ainakaan hävinnyt, enkä ymmärä et sinunkaan häviäis, jos olet fiksusti vastanut ja olethan sinä, kysyppä ylläpidolta mikä ois nyt vialla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 09:29

kerran häipyi, hetken mietin mikä vei, sitten tulin siihen tulokseen että menköön.
Tämähän on leikkiä vaan eikä mitään tiukkapipojen hommaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 09:31

Jos en ole sokea,mistä löytyy hyviä kokkausreseptejä aloittelijalle-topiikkini on häippäissyt,vaikka kysymys-sivulla näkyy?Ja puhuin ihan nätisti,en mitään rivoa tms..Come on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:18

En ole mokomaa huomannut, mutta minun muistillani se ei ole mikään ihme.
En ota ollenkaan niin vakavasti, että varsinaisesti surisin, jos vastaukseni tai kysymykseni poistettaisiinkin.
Katsotaan nyt, käykö vielä joskus niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:36

Aamulla oli jotain hässäkkää, viesti ei lähtenyt ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.06.2009 - 10:44

En ole mitään hämminkiä huomannut. Kun asiassa pysyy, niin vastauksetkin pysyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 11:32

Kaakeli puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä;liittynyt 1 vrk sitten,mutta kuminaaman kiinalaisepäilyyn,tuskin,joskus kysymykset vaan jostain oudosta syystä häviävät palstalta,ehkä jokin vastaus ei miellytä jotain?Toisaalta ylläpito vaalii tiettyä linjaa,johon ei sovi kaksimielisyys eikä vihjailut sinnepäinkään.Tämä on viihdettä kaikille osapuolille ja kaiken ikäisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.06.2009 - 13:13

No välillä nyt ehkä vähän, tosin ei saa valittaa, virheet ovat normaali juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 15:38

jos kysymys poistetaan (jostain syystä) luonollisesti lähtevät kaikki siihen liittyvät vastauksetkin, olivatr sitten kuinka asiallisia tahansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 17:35

en ole huomannut, että mun vastaukset ois häipynyt..