Huomenta napsulaiset. Mitä ajatuksia herättää tämä tuleva Porvoon oikaudenkäynti ruandalaismiehen tekosista? Kenelle asia kuuluu?

Lisätty: 03.06.2009 - 17:27

Joo ja suomalaiset maksavat tietysti kaikki viulut. Toivottavasti palauttavat miehen omaan maahansa..tai ihan minne tahansa.

Avainsanat: palautus oikeudenkäynti kallis kansanmurha toiseen maahan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 17:01

syytetty pitäis lähettää sinne mist on tullutkin

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 08:19

Kaikille joka maan kansalaisille,ei pidä elää kuin viimeistä päivää.Oli kansa mikä tahansa niitä ei lopeteta ,kuin kulkukoiraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 08:22

Suomessa ei ole kuolemantuomiota ja omassa maassaan varmaan lynkkaisivat miehen heti.

Miksi tutsit valitsivat pesäpallon kansallispelikseen?
No, kun se alkaa hutun keitolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 08:38

Ainakin oikeuden käynti ruandalaiselle on huomattavasti inhimillisempää täällä, kuin kotimaassaan. Toivottavasti mies saa ankaran tuomion - mikä sitten on riittävän ankara hänen tekemistään teoista, sitä ainakin näin maallikon on paha mennää arvioiman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 09:04

kyllä ois oikein , että siellä missä hän on ne julmuudet tehnytkin, niin sielä myöskin tuomitaan, mutta ehkä tuomio ois liian raaka en tiedä kans mikä ois liian rankka tuomio tappajalle....oiskos silmäsilmästä jne..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:39

Hyvä että oikeutta käydään täällä, tuomio on oikeudenmukaisempi. Ruandassa käsite oikeus on aika hämärä...en puolusta miestä mutta rikosasian käsittelyssäkin täytyy joku järki olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.06.2009 - 13:14

Eipä se oikein jaksa herättää minkäänlaisia ajatuksia juuri nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 17:36

samaa mieltä arnikan kanssa