Lisää arvoituksia.

Minkä eläimen ääni ei kaiu?
Mikä on ainoa eläin, joka ei osaa hypätä?
Mikä eläin ei osaa oksentaa?
Mitkä eläimet ovat kaikki vasenkätisiä?
Mikä on pisin sana, joka voidaan kirjoittaa näppäimistön yhdellä rivillä?

Lisätty: 02.06.2009 - 05:57

Opoylla on hyvä yleissivistys.
Tuo rotta oli miullekin uutta, jos noin on, mutta eikös rotan oksennuksia jopa myydä, vai huijataanko lapsia väärennöksillä?
Voisitko vielä selittää, miksi vaakuminen ei kaiu ja voidaanko sitä tuottaa matkimalla?

Avainsanat: kysymyksiä hulluja arvoituksia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 02:43

-Minkä eläimen ääni ei kaiu? Sorsan vaakkuminen ei kaiu missään olosuhteissa.
-Mikä on ainoa eläin, joka ei osaa hypätä? Elefantti on ainoa eläin joka ei osaa hypätä.
-Mikä eläin ei osaa oksentaa? Rotat ja hevoset eivät voi oksentaa.
-Mitkä eläimet ovat kaikki vasenkätisiä? Kaikki jääkarhut ovat vasenkätisiä ja kaikki kuolleet eläimmet, koska niiden kätisyyttä ei voida enää jälkeenpäin todentaa muuksi.
- TYPEWRITER on pisin tunnettu sana, joka on mahdollista kirjoittaa käyttäen vain yhdellä näppäimistön rivillä olevia kirjaimia.

Kysyjän kommentti

Ehdottomasti paras vastaus.
Kaikki oikein. Muistikuvanikin oli väärä, ei Bon Bon lapsia sentään huijannut rotan oksennuksilla, vaan möi rotan rykäisyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 02:13

Hevonen ei osaa/pysty oksentamaan.(koulutieto). Kastemato ehkä hyppii harvemmin, joskin sekin on teoriassa mahdollista. Vasenkätisydestä en tiedä, kädellisiä on rajoitetusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2009 - 09:20

No nythän nuokin sitten tiedämme, kiitos sivistävästä kysymyksestä. Myönnän etten olisi itse koskaan tiennyt noihin vastausta - enkä kenties edes viitsinyt etsiäkkään. Hauska joka tapauksessa.

Lisätty: 02.06.2009 - 09:23

On vähän tyhjentävä vastaus, mutta oikea syy on siinä, että tämän vastausken ansiosta sain komean täyden lukeman profiiliini. Ja tämähän sopii mainiosti palkkioksi kahden kuukauden ja viikon uurastuksestani täällä Napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 09:20

olipas siul kyssärei, mutta hyvin pitkälle samaa mieltä ylläolevien kanssa, mistä sie noita vaikeita ammennat, mutta hyvähän se on , jotta aivonystyrätkin joutuvat työhön näin heti aamusta, tai aamupäivästä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.06.2009 - 10:37

Eläinlääkäriohjelmista on tuttu tuo, että hevoset eivät osaa oksentaa tai eivät pysty. Muista en tiedä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.06.2009 - 13:16

Nyt kyllä tunnen itsseni aivan aivottomaksi, ei tule noista mieleen mitään.