Kuinka monella napsulaisella on aidot Crocsit,nämä lähes viidenkympin uskomattoman rumat muoviräpylät?

Näköjään huippusuositut akoilla,ukoilla ja kakaroilla.Itselläkin,mutta aidot kolmen euron feikit.Arveluttava kategoria ;-)

Avainsanat: muoviräpylät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 02:56

En käytä itse, mutta olen kuullut positiivisia kokemuksia. Armottomassa harkinnassani on kuvassa olevat kengät. Väri sopii vai mitä?
www.rjjshoes.plus.com/images...20Croc.jpg
Naisilla asusteeseen kuuluvat myös lämpöön reagoivat pikkuhousut:
www.hilavitkutin.com/wp-cont...ickers.jpg

Kysyjän kommentti

TOTTA Mooses,feikki Kroksit ja väreihin passaavat aluskalsarit,se on MUST!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 01.06.2009 - 23:50

Ei ole aitoja eikä feikkejä, en ymmärrä tuota muotilmiötä että on oltava crocsit,
Kyllä minä olen mukvempiakin kenkiä jalassa pitänyt, jos se siis on syy että kaikilla tuntuu olevan.
Kaverilla kokeilin kerran jalkaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 23:52

on "reikä kengät" muttei aidot..oisko viis egee maksanu pörssissä. kestäneet hyvin jo toista vuotta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 00:48

Pidin kyllä jalassa viime kesänä mutta omia ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 00:53

Tyttärelle toin tuliaisina aidot, tai sitten hiton kalliit kopiot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 06:42

on aidot ja kun kokeilee kopioita niin ihmettelen miten huonoja ne on kävellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 08:13

Ei aitoja eikä feikkejä..Ja vaikka olisivat ainoat mahdolliset jalkineet maailmassa, en huolisi sittenkään. Tekisin vaikka itse tuohivirsut mieluummin! Hirvittävät kaikin puolin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 08:42

Ei ole enkä osta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 08:42

Pojalleni viime kesänä ostin aidot ja nyt kun ne eivät enää sovi hänen jalkaansa, käytän niitä pihahommissa. Aidot ovat jalassa paremman tuntuiset kuin mökille ostamanai vitosen maksaneet feikit. Ihmisten ilmoille en kyllä lähde aidoissa enkä feikeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 08:54

viittaa innoissaan.....on ja on ja sitten vielä talviversiotkin, joten ihanat ovat ja tykkää, ovat niin kätsyt tuolla matkailuautossakin, erittäin helppo sujauttaa jalkaan...olen niin niiden fani, et usein kun lähden kyläilemään, tai keskustaan ja muuten hieman olen paremmissa vaatteissa, niin kas kummaa huomaan matkalla, et crocsit jäikin jalkaan, joten en parempia tiedä, ja niitä on ainakin hienojakin kenkiä crocsikaupassa , ainakin turussa on sellainen, siis merkki on sama , mutta materiaalissa löytyy myöskin vaihtoehtoja, jollei halua muovisia ,joten merkkiuskollisille aivan ihana kauppa.... = en ollut vielä 3v sitten crocs fani, mutta joulupukki muisti ja siitä se fanitus lähti ja seuraavana vuonna olin ollut kiltti tyttö ja toi talvicrocsit, joten nyt on niin ihanat tossut kesät talvet, myöskin ne talvi versiot unohtuvat usein jalkaan, kun ovat niin ihanat ja eroa on kopioiduilla ja aidoilla...aidon tunnistaa krokonpäästä...joka on sivuissa mustalla pohjalla ja valkoisella piirrettynä lokolla..ai niin ja ne eivät ole lainkaan liukkaat esim. märälä terassilla , paatin kannelle ym..jokohan vakuutin sinutkin näistä popoista...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2009 - 09:07

Kolmet löytyy made in Thailand ja niistä en luovu. Tuon joka kerta käydessäni sieltä uudet.
Ensteks parhaat kengät.
On yhdet talviversiotkin. Siitä hyvät etteivät ole liukkaat jäiselläkään pihalla. Uskaltaa käydä postilaatikolla. Mutta ne eivät ole thaimaalaiset!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 09:27

Feikkejä,en niistä muovijutuista rupea mitään 50e maksaan,kun saa ihan hyvät jo paljon halvemmalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 09:31

mul on ainakin feikit ku aidot maksaa ihan hemmetisti aatella 50e niis ei oo mitää eroo!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 09:55

Monenvärisiä kopioita tuossa eteisessä on. Parempia ja huonompia jalkaan. Kamalan näköisiä, mutta niin oli aikoinaan puukenkämuotikin. Yhteen aikaan kaikki kävelivät varvassandaaleissa. Ja totta puhuen , naisten korkokengät ovat itse asiassa aika kummallisen näköisiä, siksi miehet eivät niitä käytä. Mutta miksi miehet haluavat naisten niitä käyttävän ? Vai haluavatko ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.06.2009 - 10:30

Ei ole vielä, enkä osta jos värivalikoimat eivät parane. Kauhean värisiä. Hui helkkari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 20:00

Kopiot löytyy kaapista, jopa kolmet. On siniset, vihreät ja kullanväriset. Tosi mukavat pihakenkänä.
Aidot raaskin ostaa tyttärelle ja ne on mallia ballerina, hyvät on kuulemma jalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.06.2009 - 11:05

Mielestäni crocsit oli ihan kivannäköiset, mutta ei enää kun sellaiset on joka toisella vastaantulijalla! (Ja samoin minulla, tosin ne neljän euron halpikset)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2009 - 00:20

no eo TOD!!!!mulla myös nuo samat ku sullakin, 3 egen ja ihan toimivat kengät.