Onko sinulle tullut koskaan kutsua esim.vuodevaate-esittelyihin ym.joissa ensin tarjotaan ruoka ja sitten kuunnellaan esitelmää.?

Lisätty: 01.06.2009 - 21:47

Ja jos olet saanut oletko mennyt?

Lisätty: 01.06.2009 - 22:04

Itse voin sanoa että tullut on usein mutta kaksi kertaa olen käynyt.Ruoka on oikeesti ollut hyvää ja esitelmästäkin selviää varsinkin siinä vaiheessa kun kuulee hinnat...Tilannut en siis ole mitään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 21:47

Ei minulle mutta anopille on, ei mennyt sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 21:48

Kanarialla juu ja olikin hyvin arvokkaita Norjalaisia tuotteita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 21:51

Kyllä on tullut ja uteliaisuuttani sinne änkesin. Toista kertaapa ei tarvitse mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.06.2009 - 21:52

Ei ole tullut, enkä luultavasti menisi. En jaksa sellaisia myyntipuheita. Vasta viimeviikolla nolasin yhden pölynimurikauppiaan kun hän ei saanut koneellaan karvoja matosta irti ja minä tein sen rantatöppöselläni! Hän sanoikin että pakko hänen on tunnustaa että ensímmäistä kertaa hän kengälle häviää!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 21:54

Ei ole tullut,ehkä menisin myös uteliaisuuttani,mutta tiukkana pitäis olla,ovat sen verta koulutettuja myyjiä kuten loma-aika-asuntojen esittelijät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 21:55

Ei ole tullut mitään sellaista kutsua .Enkä varmaan menisi sinne vaikka tulisi sellainen. Se on sellaista raskasta kuunella kun joku yrittää sada ihmisiä suostumaan sellaiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 22:00

On pari kertaa tullut, mutta en ole mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.06.2009 - 22:02

Eipä ole koskaan kutsu käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 22:03

Ei ole tullut, ja vaikka tulisi, en menisi. On niin puuduttavaa hommaa tuollainen myynti ja esittely.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 23:05

ei ole tullut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 23:07

vähän teen niikuin sinäkin ja nyt ovat uskoneet, et ei kiinosta tupperit, vaate, koru, kynttiläkutsut, eikä muutkaan tuollaiset sikakalliit jutskat....vaan hovihankkijanani ovat edelleen halppiskaupat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 00:57

Onhan niitä tullut. En ole käynyt. Ruokakin oli ollut pelkkää lihapullia ja pottuja, kaveri kertoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 08:18

Nuorempana miehenä sain kutsuja ja innolla osallistuinkin joihinkin vuodevaate-esittelyihin ja -testauksiin. Ruokaa ei ihan aina ollut tarjolla, juomaa kylläkin useimmiten.
Varsinaisia (puhe)esitelmiä ei ollut, mutta muuhun ohjelmaan tuli innolla osallistuttua itsekin...;=))

Lisätty: 03.06.2009 - 08:56

Vähän täsmennystä tuohon minun vastaukseeni. Minulle noita kutsuja ei esittänyt mikään Oy Petivaate Ab, tms., vaan ihan tavalliset, mukavat nuoret naiset.
Itsekin järjestin (aikoinaan) vastaavia tilaisuuksia naisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 08:47

Kutsuja on tullut mutta kertaakaan en ole osallistunut itse tilaisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 08:48

Kyllä kutsuja on tullut ,postissa ,sekä puhelimessä ,en mennyt mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 11:03

Kutsuja en ole liiemmin saanut, osoitetietoni ja puhelinnumeroni ovat salaiset (juuri siitä syystä etten halua ottaa vastaan mainontaa). Toki joissain yhetysksissä puhelinnumeroni on nähtävillä mutta niistä yhteyksistä ei mainontaan numero välity.Työkännykkäni on julkinen mutta sieltäkään ei mitään välity.

Lisätty: 02.06.2009 - 11:04

Pahus, pistemääräni on tipahtanut, huomasin...kummallista...eli onko jotain kiinalaista menossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 17:05

olen käynyt syömässä ja kuuntelemassa ja tuotteet ovat varmasti hyviä, mutta ei mun rahapussille käypiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 00:27

Ei nyt sentään vuodevaatekutsuja ole tullut, mutta kattiloita ja etenkin loma-asuntoja kaupataan tämän tuosta.
Kertaakaan en ole mennyt, enkä mene.