Jahas Tallinnassa ollaan ja kaikki meni hyvin, matka meinaan! Hyvää kesää ja napsuillaan!!!!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 21:31

Loistavaa sulkis,luit mun aatokseni;meinaan tulit tänään "kummittelemaan" ja ajattelin,että illalla kyselen Napsusta,mutta ehdit enstekx!Tervetuloa takasin keskelle hellettä,joka täällä päällä,toivotaan,että kestää,mutta säätieteilijäsedät eivät lupaile,katsotaan,mutta TERETULEMAST!

Kysyjän kommentti

Ai kun kiva, että muistat minua ja olet seurannut ketä on kadoksissa!
Oikein hyvää kesää sulle myös ja kaikkea hyvää!
Kaikille muillekin hyvää kesää, minä olen nyt sairaskirjoilla, sillä jalkani ei tykännyt lentää ja tuli veritulehdus , tai joku sellainen suoraan Virosta käännettynä.
Onneksi ei tarvitse leikkauspöydälle mennä luultavastikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 21:35

hienoa että pääsit perille ja napsuun ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 21:40

ooikein ihquu kesää sinullekin ja moikataan , kun nähdään me myöskin sinne tallainnaan heinäkuussa käväsee... :) olipas kiva kuulla sinusta, mutta nyt ollaankin näkyvillä useimmin, edes hieman jookos.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.06.2009 - 21:45

PateT sanoi sen minkä minäkin meinasin päiväsellä tehdä, kysyä onko sinusta kukaan kuullut?
Hyvä homma että matka meni hyvin. Nyt sitten vain kavereita moikkailemaan, teillä onkin paljon kuulumisia vaihdettavana.. Ja meitä tietenkin kanssa milloin jää luppoaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 21:52

Hyvää kesää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 21:56

Kiva kuulla sinustakin välillä. Oma koti kullan kallis, vai miten se olikaan ......

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.06.2009 - 22:04

Oikein mahtavaa kesää sinne myöskin!
Hyvä juttu että meni matka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 22:05

Kiva kuulla että myös sinäkin olet palaillut tänne sieltä ulkomailta. kauanko meinaat täällä aikaasi viettää? Oletko syksyyn vai miten? HYVÄÄ KESÄÄ TOIVOO. T: Tuulikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 22:07

Nyt tekisi mieli olla sinun osassasi kun homehtua tänne pikkukylään.Kannattaa nauttia nyt täysin siamauksn!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 22:40

Aurinkoista kesää Tallinnaan! Hienoa että reissu meni hyvin ja olet kotiutunut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 23:06

hyvää kesää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 23:11

Oikein ihanaa kesää sinulle ! Toivotan kauniita ilmoja ja iloista mieltä sinne Teille. Vieraile ystäviesi luona ja pidä hauskaa. Hemmottele läheisiäsi :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 01:03

Kiva kuulla että matka on mennyt hyvin .Todella mahtavan kivaa ja hellerikasta kesää edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 07:25

Mukavaa, että pääsit perille. Oikein ihanaa kesää sinulle ja myöskin perheellesi. Odotamme napsuiluakin välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 08:51

Hyvää kesää ,mukava kun matkat menee hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:07

Toivottavasti kaikki Tallinnassa oli OK. Ettei ovea oltu murrettu ja stereoita viety ? Ei vesivahinkoja poissaollessasi, eikä muurahaisia ruokakomero täynnä ? Kaikkea voi sattua, jos asunto on tyhjillään pitkän aikaa. Ilmeisesti ei sitten mitään ole ollut. Tervetuloa Suomenlahden rannoille. Eikös täällä ole nyt hyvä ilma hengittää !