Helppoja kokkausreseptejä aloittelijalle?

Koska kookle on ilkeä minulle eikä suostu yhteistyöhön,pitää taas turvatua teihin.Eli mistä löytyisi helppoja ohjeita,kun ajattelin jotain kokata huomenna.

Lisätty: 01.06.2009 - 22:06

No,kun olen saanut yllinkyllin(kiitos siitä!)noita alkuruokalinkkejä,niin vaikka jälkkärilinkit olisivat kivoja.Mutta miten vaan.

Avainsanat: aloittelija kokkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 21:05

katseleppa vaikka tuosta linkistä

users.tkk.fi/rkaleniu/kkirja...index.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.06.2009 - 21:12

Ja tämän ohjelman: Mitä tänään syötäisiin reseptit ovat minun mielestäni helppoja ja hyviä. Etsi se koneelta niin sieltä saat ohjeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 21:22

Sanoppa ensin mistä tykkäät?Olen ihan tavallinen intohimoinen kotikokkaaja mutta pitää tietää ensin mistä pidät.Yritäån sitten sinulle hyväksi havaitsemiani ohjeita antaa.

Lisätty: 01.06.2009 - 22:00

Kaikki risotot on helppoja ja erittäin hyviä sekä helposti muunneltavia.Esim:kanarisotto.Paista maustettuja kanapaloja,ja joko keität riisin tai pannulla kanakuutionestettä lisäämallä haudutat kypsäksi.Sekoitat nämä ja lisäät joukkoo hyvää sulatejuustoa/tuorejuustoa,maustat halutessasi ja eikun syömään.Ja jos pitää kasviksista/juureksista niin sekaan vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 21:23

www.pirkka.fi/ruoka/reseptihaku
mmssa täältä olen löytänyt aika kivoja vinkkejä,tarkistele enempi löytyy resepti/päivä ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 21:37

Mä peesaan PateT:tä ja suosittelen käymään Pirkan sivuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 21:38

osta perunasipulipussi pakkasesta, kinkkusuikaleita
laita nämä uunivuokaan ja hieman pipuria jauheena tai pipurimyllystä , lihaliemi kuutio 2 murenna sekaan, ja viimeksi lisää ruokakermaa 2 prk tai niin että ne ei kuitenkaan ihan uppoa sinne kermanjoukkoon ja uuniin n.200 ast , kunnes seos on kypsää, voit myös laittaan sinne sekaan kasvissuikaleita pakkasesta näin siitä tulee värikkäämpääkin, mutta ei ole pakko laitaa, tai halutessasi voit myöskin lisätä joukkoon aurajuustoa tai jotain muuta sulatejuustoa...eikä sitten muuta kuin pöytään ja hyvää ruokahalua !

Lisätty: 02.06.2009 - 09:45

osta sekahedelmä purkki laita kulhoon ja pilko tuoreita joukkoon, esim. banaania, kiiviä, omenaa tee niistä samankoisia kuutioita tai paloja ja laita annostelu laseihin, tai kulhoon ja päälle vatkaa kermaa lisää nokareet , voit myöskin laittaa vaniljajäätelöä maljoihin ja päälle hedelmäsalaattia on hyvää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.06.2009 - 22:06

Tuota Pirkka sivustoa suosittelen, ja www.hellapoliisi.fi on kanssa hyvä sivusto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 03:55

Täältä jos ei löydy, niin ei sitten mistään. Satoja reseptejä joka lähtöön:
www.ruokaohjereseptit.fi/ruo...makupalat/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:41

TV:ssä menee nytkin varmaan ohjelma Mitä tänään ruoaksi. Katsopa sitä. Saattavat löytyä netistäkin.
Taitaa olla Mitä tänään syötäisiin, sen ohjelman nimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 17:07

juustokeitto, nam. Osta kaupan sipulikeittopussi, sekoita ohjeem mukaan ja lisää jauhelihaa, pieniä perunankuutioita, maissi herne pussi, ja sulatejuustoa .. anna kiehua perunat kypsiksi ja nam!