Miten mahtaa Salkkarit jatkua? kun tulee uudet jaksot.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 01.06.2009 - 20:07

Hui millainen päätös. Ihan jäi paha mieli. Oikeassa elämässä tuossa olisi käynyt todella pahasti. Mielenkiinnolla odotan syksyä enkä haluaisi tietää miten se jatkuu - jos jatkuu - etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 20:09

jaa-a..jäipäs jänskään kohtaa nyt salkkarit. nyt sitte jännitetään koko kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 20:12

Aika ylimälläys loppu. Korostaisin yhellä kirosanalla ellei säännöt kieltäis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.06.2009 - 20:14

Oli aikamoinen päätösjakso juup.
Noh, toivonpa ainakin ettei kukaan kuole, No Paula nyt ainakin luultavimmin pelastuu, nuoret seuraavat niin paljon ohjelmaa että voisi olla turhan raakaa jos hän todella kuolisi koska hänet on haudattu elävältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 20:48

tyttärenitytär 12 v soitti just ja oli ihan huolissaan tais olla liian jännä noin pienelle, mutta kyllä uskon tuon jatkuvan syksyllä kuhan nyt kesän pitävät meitä jänityksessä tuolta tahaolta uskoisin..aika jännä loppu oli kylläkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 20:48

Yhhhh...Aika sairaita ovat molemmat veljekset,toivon ihan sydämmeni pohjasta että Paula pelastuu.Rasittavaa ettei kukaan kuole normista vanhuuteen,(tai siis en ainakaan ole pitkään aikaan nähnyt)vaan hahmo tapetaan/tapattaa itsensä mystisissä oloissa tai lähetettään pois sarjasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 20:56

Eipä oo koskaa jääny Salkkarit noi jännää kohtaa.Näiköhän porukka pelastuu vai meinaakohan koko sarja loppua....toisaalta nois sarjois kyl tapahtuu ihan uskomattomia juttuja ja pelastumisia yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 21:00

Sitäpä, sitäpä. Kauheaa mitä paulalle tapahtui!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 21:17

Minä olen kans ihan ymmälläni kuinka ne saattoivat koko kesäksi jättää tuollaiseen tilanteeseen sarjan. No, onneksi minulla ainakin jo ylihuomenna on unohtunut se mihin se tänään jäikään.
Minusta tuntuu, että hautausmaalla liikkuu joku ihminen, joka kuulee, kun Paula herää arkussa ja alkaa siellä jyskyttää ja huutaa ja näin hän sitten pelastuu. Samoin tietty ainakin Helena on vielä elossa syksylläkin :D No kyllähän ihan oikeastikin joku voi selvitä tuollaisesta räjähdyksestä ja niinpä olen sitä mieltä, että sarjiksessa selviää siis suurin osa noista ihmisistä. Iiris voi kuolla ja sitten , kun hän kuolee tulee Veera takaisin sarjaan. Varmaan sitten joku päähenkilöistä kuolee, siis joka oikeasti haluaa pois jo sarjasta. Olisikohan Seppo...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 22:15

Joo kyllä tosissaan oli aika kaamee loppu Salkkareille. En tiedä selviääkö Paula kun on maata paljon päällä. ja miten kävi Juulian kun makasi tajuttomana siellä keittön puolella lattialla. ja vielä yksi tulee kynttilä kädessä ja koko paikka Räjähtää taivaan tuuliin. saa nähdä miten jatkuu. aika jännään paikkaan jäi. varmaan moni miettii mitenv salkkarit jatkuu. Ja niin myös minäkin ajattelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 08:46

Höh...nyt mokomat herätitte uteliaisuuteni niin, että on pakko käydä salkkareiden sivuilta katsomassa, että mitä ihmettä siinä oikein tapahtui!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 08:59

SE ei varmaan jatku ollenkaan,mistä siihen uudet näyttelijät saadaan ,se näytteleminen näkyy olevan tosi vaarallista työtä.Hehehe.Hohhohhoo.Kylläpä nauratti ,tämä vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 10:21

Jospa vaikka loppuisi koko sarja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 19:50

Sarja on huonontunut niin paljon viimeaikoina, että ajattelin lopettaa sen seuraamisen kokonaan. Oikeestaan aivan sama mitä siinä tapahtuu.