Täydennys Napsun sääntöihin :Seksuaalinen häirintä ! Mitä mieltä olette ?

Napsussa voitaisiin käyttää samoja rajoja seksuaalisen häirinnän tunnusmerkeiksi kuin mitä työpaikoille on sovittu, vaikkakaan tämä ei ole meille työpaikka. Siis minkäänlainen vihjailevakaan kirjoittelu ei sovi tälle palstalle. Emme ole täällä sitä varten. Ohjeet oheisella sivuilla. Kannattaa tutustua !

www.tasa-arvo.fi/Resource.ph...130705.htx - 21k

Lisätty: 01.06.2009 - 15:26

Jumppikselle: ei täällä kukaan suojelua tarvitse, ainoastaan sivistynyttä tapaa keskusteluun olen kaipaamassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 15:06

Tarkoitetaanko tässä hieman alatyylistä kirjoittelua jota on näkynyt ihan viime aikoina? Se voisi olla pois palstalta.

Lisätty: 02.06.2009 - 10:23

Onttopohja löysi sen viestin johon viittasin. Olisi hyvä käyttää sivistynyttä tapaa kirjoittaa.

Kysyjän kommentti

Nyt onkin siistiytynyt tämä vastailu. Kannatti vähän 'höykyttää', niin sai parannusta asialle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 14:39

En ole täällä sellaista havainnut, joten onko se tarpeellista lisätä sääntöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 14:40

onkos täällä ollut jotain tuollaista häirintää,en kyllä itse ole moista huomannut, mutta eihän sellainen sovi, jos sitä täällä on ollut...ihan ihmeissään ihmettelee...

Lisätty: 01.06.2009 - 15:17

ja jos sellaista on täällä , niin tuolla on palsta mistä ne saa asiattomat vastaukset pos, kuin kysymyksetkin voi poistaa, toki ylläpito ne sitten poistavat, kun sen asiattomaksi katsovat...mutta pitää aina ilmoittaa, jos tuntuu siltä , että siinä on jotain törkeetä...pidetään me napsuväki tämä palsta siistinä...kyllä noita tuolla netissä on ihan riitävästi, missä jutut ovat niin kauheita ja törkeitä, jotenkin ihmettelen niiden palstojen ylläpitoa, ettei ole niitä sivustoja siivonnut ja siellä on lapsiakin niillä sivuilla...( täälä on,.siis tila mistä poista asiaton vastaus..)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.06.2009 - 15:09

Olettaisi että nämä jotka sitä vastauksissan viljelevät osaisivat ihan itse ajatella, että me käyttäjät emme ole kaikki aikuisia. Mutta on tainut päästä unohtumaan. Jotain kunnioitusta kysyjiä sekä muita vastaajia kohtaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 15:14

Ehdottomasti säännöt ne suojaavat lasta jne. Oli aikoinaan jossakin TV:-ohjelmassa loru.
Luin tuon tasa-arvo litanian.

Lisätty: 01.06.2009 - 15:34

Kiitos hurjatalle kysymyksen lisäyksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 15:53

Enpä ole mitään seksuaaliseen häirintään viittaavaakaan täällä huomanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 15:55

Olisikohan sitten tuo navannäyttökysymyskin noitten sääntöjen mukaan seksuaalista häirintää.
Voi Sinua Vähäviisas, minkä menit tekemään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 16:40

mielestäni ei pitäisi ajatella liian monimutkaisesti asiota sillä moniasia kääntyy päälaelleen jos miettii liian paljon.Joten rento meininki eikä liian tiukkapipoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.06.2009 - 17:28

No enpä ole seksuaaliseen häirintään täällä törmännyt, enkä kyllä pahakseni pistäisi vaikka törmäisinkin..
Siis kohdistuen minuun. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 17:46

No enpä siitä napakysymyksestä nyt osaa huonoa omaatuntoa ottaa, enkä oikeastaan muistakaan sanomisistani, mutta onhan se tietty niin että rajanveto on tällaisessa 'monikulttuurisessa' yhteisössä voi olla melko hankalaa - se mikä toista naurattaa, saattaa toista nolottaa - koitetaan pysyä kohtuudessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 18:46

Kyllä kai normaalit aikuiset ihmiset huumoria ymmärtävät, eivät tosin kaikki. Tämä ei ole mikään työpaikkaan verrattava ympäristö. Täällä saa kohtuuden rajoissa vapaasti ja vapaaehtoisesti kysyä kysymyksiä ja vastailla niihin. Sitä paitsi tällä on kysymys-ja vastaussivut erikseen. Jos ei halua olla niillä voi siirtyä vaikka keskustelemaan jonkun kaverin kanssa kahdestaan, jos niin haluaa. Vapaamaa, ei olla missään Pohjois-Koreassa. Sitäpaitsi en ole huomannut mitään seksuaalista härintää ainakaan kohdallani? Ehkä tytöt ovat liian ujoja lähestymään?

Lisäksi olen pannut merkille, että läheskään kaikki eivät edes lue kysymyksiä loppuun asti ja vastaavat silti niihin kantaaottavin kommentein? Ei ole ihme, jos väärinkäsityksiä syntyy. Toinen asia on 'joukkohysteeria', joka tarttuu täälläkin yllättävän helposti ja leviää kulovalkean tavoin.

Huomasitteko muuten lausessani olevan epäsiveellisen ja härskin sanan, jota käytin siinä epähuomiossa?

Aivan oikein! Muutamat huomasivat. Olen pannut........sanonta ei kuulu sivustolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 21:01

En ole huomannut tuollaista täällä, mutta ei kai siitä ny haittaa ikinä vois olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 21:08

Samat säännöt kaikille,mutta mun mielestä ei ole ollut vihjailujakaan taikka sitten olen niin pönttö etten ole tajunnut...no kun onttopohjaoy alleviivais,niin kyl mä sen honasin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 22:23

Joo voi olla ollut jonkun kohdalla jotain muuta häirintää. mutta en sanois ihan tolla nimellä millä sinä kysyt. mutta ei mikään häirintä ole mukavaa kenenkään kohdalla. Olis se sit mitä hyvänsä. Jos haluaa jotain ilmaista niin miksi sit. minä en ainakaan halua mitään pahaa kenellekään tapahtuvan. Mutta tiedän miksi Maaritista ei kuulu nyt paljoa. mutta en halua sitä sen enempää kertoa, kun olen hänen kaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 22:30

Älkää enää kävelkö kadulla siellä vähäpukeisia mainoksia,Onko se häirintää.vai jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 01:14

Vihjailu ei minua ainakaan haittaa, jos se ei mene henkilökohtaisuuksiin. Tällä palstalla tuskin päästään suoranaiseen häirintään, mikäli joku ei ala lähettelemään liikaa henk. kohtaisia viestejä. Silloin pitäisi pystyä blokkaamaan tyyppi pois kavereista. En tiedä miten se tapahtuu... Ainahan joku voi kaksimielistä herjaa heittää kysymykseen, normaalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 20:37

En ole huomannut täällä seksuaalista häirintää. Säännöt on tarpeen jos näin on, mutta huumori on kai sallittu ??
Rajat ja kohtuus täytyy olla, mutta ei pidä olla liian tiukkapipo tai täällä tulee tosi tylsää.
Itse ainakin luen milummin sellaisia vastauksia jotka saa hymyn suupieliin tai jopa naurun purskahduksiin :))
Tiesitkö, että 20 sekunnin nauraminen vastaa 3km lenkkiä.
Nyt kaikki lenkille :)