Onko mummo tullut pöpiksi, vai puhuuko asiaa sinun mielestäsi?

Entisen kansanedustajan ja nykyisen kirjailijan Jutta Zilliacuksen mielestä naisten pitäisi piilottaa napansa.

koko juttu:
www.iltalehti.fi/uutiset/200...6_uu.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 11:52

On ollut sietämätön "solisti" aina, mielestäni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.06.2009 - 11:53

Ihanhan tuo puhuu kuin minun suullani. Asiaa on joka sana jonka suustaan päästää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 11:58

joka sana on täyttä asiaa, on minunkin mielipiteeni, joten ei mummu sen höpsömpi ole kuin miekään, no mie olen kyl aikas höpsö, mutta vielä tuolla latvalla sen verran on älliä, jotta asia on ihan sammalla lailla , kuin kyseisen mummunkin sanomana....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 12:13

En pidä yhtään napapaidoista,tuntuu jotenkin alastomalta vaan.Ja eivät muutenkaan minua pue.Eli täyttä asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 12:26

Siinä Jutta on ihan oikeassa, että kovin niukoissa vetisimissä nuoret naiset kaupungilla liikkuu, mutta eihän se nyt sitä tarkoita että tahtovat raiskatuksi tulla saati että se oikeuttaisi miehet raiskaamaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 12:26

Pukeutuminen tilanteen mukaan. Jonnekin sopii napapaita ja johonkin toiseen tilanteeseen taas ei. Itse en niistä pidä en nyt enkä nuorenakaan..en tiedä miksi. Nätti napa mullakin on, mutta jotenkin se vaan ei ole iskenyt. Rohkea pukeutuminen kyllä provosoi kaikenlaisiin tekoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 12:51

Asiaa puhuu, noinhan se on. Pukeutumisella ihminen antaa viestin ulospäin.
Jutta on ollut aina suorasanainen

Napapaita ei ole kaunis kellään eikä osoita kovin suurta fiksuutta kun kulkee "lähes ilman vaatteita" yleisellä paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 13:03

asiaa,napapaidat eivät ole niin "cooleja" kun kaikki luulee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lähteet:
kaikkihan sen tietää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 13:16

Riippuu vähän kropasta ja iästä kenelle sopii ja kenelle ei, sekä myös tilanteesta / tilaisuudesta missä näyttelee napaansa.
Mutta kylläpä oli " puolialastomia" kaunottaria kadut pullollaan hengailemassa viikonloppuna. Silmänruokaa nuorille ja vanhoille motoristeille.
Seinäjoella oli kaikenlaisia tapahtumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 13:42

Kyllä Jutta on ihan oikeassa. Napavaatteet sopivat uimarannoille ja muualle, missä on niin kuuma, että yleensä ollaan vähissä vaatteissa. Olen aina ihmetellyt, miksi sen navan pitää näkyä. Hellevaatteet ovat hihattomia ja keveitä, lyhyitäkin, mutta eivät uimapukuja. Ne kuuluvat rannoille. Hyvä Jutta, 10 pistettä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 13:54

Samaa mieltä niin Jutan kuin teidän toistenkin kanssa. Kyllä nuorten naisten pukeutuminen on aika roisin näköistä suoraan sanoen. Napa näkyy, persvako näkyy, tissit melkein pullahtaa paikoiltaan jne. Ei ihme jos jotain sattuu, ja silloin saavat osan syystä ottaa itselleen. Ei pitäisi tieten tahtoen julkisilla paikoilla pukeutua noin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.06.2009 - 14:04

Kyllä tuossa minusta ihan asiaa puhuttiin.
tosin tuleepa mieleen uimarannat, siellä näkyy ihmisten napoja aikamoisen paljon,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 14:52

Pukeutuu miten tahansa, mutta ketään ei saa raiskata. Eihän ne napapaidat tosiaan aina niin nättejä kaikkien kropalla ole, mutta täytyy sitten katsella muualle, jos häiritsee. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että minä pukeutuisin napapaitaan :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 16:41

Jutan mielestä naisten pitäisi palata 1800 luvulle pukeutumisessa huh huh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 21:03

En tykkää itse napapaidoista, mutta on jokaisen oma asia miten pukeutuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 21:11

Itsekin pidin yhdessä vaiheessa napapaitaa.Nykyjään en pidä (omasta mielestä) tuo vatsa ei oo tarpeeks solakka sellaseen.Mitä on tullu nähtyä ni enemmä nuo venäläisten naisten vaatteet on h****tavia mitä Suomalaisten.Niiku aikasempaa vaatetus kysymyksee kirjotin ni aikasemmasta kiusaamisesta huolimatta pukeudun niiku itestäni on hyvä ja jossa viihdyn.Tietenki katon vaatteeni ilman,tilaisuuden ja sen mukaan mikää sopii vartalolleni.Olkoon kansanedustaja tai vaikka presidentti ni mielestäni ei pitäs mennä sanomaa miten kenenki pitää pukeutua,se on todella loukkaavaa.Kyllä jokaisen täytyy saada pukeutua ja olla juuri sellainen kuin on,oma itsensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 21:15

Tietty joku raja napapaitojen ja alalannehousujen käytölle,kouluissa on hyvä vaatia normaalia nuorisopukeutumista ei uimarantamuotia.Rantamuotia on neidoilla päällä risteilemässä ja diskoissa,vaikka minimaalista ei oikeuta ketään raiskaamaan ketään eikä missään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 22:27

Joo samaa olewn mieltä täällä monen muun kanssa että en pidä napa paidoista. Enkä myöskään liian paljastavista alushousuista.nuorilla on eri juttu mutta ei käy enää tällä iällä,sellainen pukeutuminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 22:32

Eihän tuo pöpi ole, kun suhtautuu raiskaukseen äärimmäisen kriittisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 01:18

Ehdottomasti navat piiloon, tai napakoru pakolliseksi kaikille jotka napaansa esittelelvät. Tai sitten napa ei saa näkyä ainakaan 1.9.- 1.6. välisenä aikana! Heh...