Kuinka olettekin jaksaneet ? (Tämä oli se kysymys !)

Siis jaksaneet vastailla ja kysyä ?Nyt sitten saavutin sen 5000 pisteen rajapyykin, olen siis professori. Kiitos vaan teille kaikille, olette niin moni valinneet vastaukseni parhaaksi, se on auttanut pistetilin kertymisessä. Ja tietenkin kiitos kysymyksistä, ilma niitähän ei voi vastata ! Nyt luulen, että helpottaa, saatan pitää päivänkin tauon. Katsotaan nyt !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 12:00

Onnittelut vaan Napsun 45. professorille.

Arvosi olet ansainnut omilla hyvillä vastauksillasi (myös kysymyksillä), sitä arvostan enemmän kuin 30 tonnin kopiointeja.

Jatka samaan tyyliin, mutta älä hengästymiseen asti ...

hyviä kesäilmoja

Lisätty: 01.06.2009 - 12:10

ajan kanssa noi pointsit on mulle kerääntyneet, iso osa niistä parhaista, kiitti vaan

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 11:43

Hmm.. Mulla on pisteitä vasta 760 ja taso 3 eli amatööri.. :))

Lisätty: 01.06.2009 - 11:44

Korjaus: unohin, että tän viestin jälkeen 765 :DD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 11:44

kyllähän me jaksamme! ;D itse en tiedä paljonko minulla pisteitä ja millä sijalla olen..hmm ei ole ollut tarvetta sitä tilannetta katsoa. (tiedän kyllä mistä ne löydän)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 11:45

Onneksi olkoon hurjatta toivottaa vastikään proffaksi leivottu,sijanrolla XY.Kiitos kivoista kysymyksistä ja harkituista vastauksista,joita sulta onkin tullut viljalti.Nyt ansaitulle lepopäivän vietolle Napsusta.Minä olen kans pitänyt pari päiväsajan vapaata Napsusta,illan tullen sitten palannut,taitaa olla sama ohjelma tänäänkin,vaikka nyt täällä haahuilen.Mukavaa loppupäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.06.2009 - 11:51

Eikös ole upea tunne saavuttaa tuollainen arvonimi ja ilman lukematta!
Ethän sinä vain ota paineita tuon pisteidenkeruun kanssa kun mainitsit että nyt helpottaa?
Päivän saat olla poissa - et enempää. Ensiviikolla sitten toisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 11:53

onnea onnea.. sie olet kovasti napsutellut ja hyvinhän tääl jaksaa napsuttaa, joten jatketaan vaan tälläkin vallinnaisella uralla...kiitos paljon myöskin minun puolestani..oikein aurinkoista päivän jatkoja kaikille ja itsekkin tästä läppärin suljen ja rupeen vaihteeksi vaihtamaan lajia, oiskos se hautausmaalle lähtö, kun näin kuivaa, jotta rentukkat jaksais sielläkin kukoistaa , pitää niitä mennä kastamaan... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 12:00

Onnittelut!% myöhäisheränneelle!
Vaikka onkin ikuisena kilpailuhenkisenä nolo tunnustaa häviönsä "pistetehtailussa".
(Tosin kun alkoivat puhua 90-luvun alussa kilpailuttamisesta, voin ilmoitta että tulen mukaan kun pääsette samalle kierrokselle.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 12:11

No,noviisina mennään ja kohta amatööriksitullaan. Tavoite olisi tietenkän päästä sinne isoimpaan arvonimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 12:17

On tuo kyllä tiukkaa tehnyt kun menee nukkumaan kaatuu sänkyyn kuin tajuton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 12:27

Pisteitä kasassa hiukan yli 2000, olen kai siis "edistynyt" vai mikä se termi mahtoikaan olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 12:28

Onnea vaan kovasti sinulle ja näpyttelehän jatkossakin nopsaan täällä napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 13:49

Hyvä hurjatta. Jatka vaan samaan malliin, niin saat vielä minut kiinni. Minä kun olen vähän lässähtänyt jo tähän vastailuun. Vai johtuisko se näistä upeista ilmoista. Ei oikein ajatus kulje kuumuuden takia. Talvella olin tässäkin asiassa paljon pirteämpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.06.2009 - 14:06

Kyllähän vastailla jaksaa, kun ei enää jaksa niin loppuuu.
Itsellä taitaa olla kasassa joku 9000 pistettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 21:04

Olen kyllä täällä vähän liikaakin, mutta hyvin jaksan vastailla, aina kun jotain tiedän. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 01:35

Onnea Hurjatta!
Näin kesällä en ehdi pahemmin napsuilla, veri vetää pihalle. Joskus yön syvinä hetkinä istahdan koneelle ja käyn katsomassa mitä napsuun kuuluu. Kysymykset ovat olleet edelleen mielenkiintoisia ja vastaukset hauskan persoonallisia kaikilla.