Mitä meinaa salkkareissa Eero tehdä kun valmisti ruumisarkun? Meinaako tappaa sen Paulan ja laittaa sen arkkuun?Onko salkkarit jo

kesä lomalla? vai onko tällä viikolla vielä?

Avainsanat: salkkarit mitä eero suunittelee tehdä paulalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 01.06.2009 - 10:44

Sellaiset elkeet sillä tuntuu olevan. Ainakin minä olen näin ymmärtänyt näkemästäni. Juonipaljastuksista en tykkää, sillä silloinhan menee hohto. Toivottavasti kukaan ei paljasta tässäkään.

Kysyjän kommentti

KIITOS IDA PARHAASTA VASTAUKSESTA. olen kanssasi samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 10:48

Täällä meidän kylällä yksi ihan oikea ihminen rakentaa itselleen ruumisarkkua. Eihän siinä mitään ihmeellistä ole. Kaikki me sellaisen joskus tarvitsemme. Niitä ei myydä käytettyinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 11:10

no en nyt sitten kerro mitä tapahtuu, joten sanon vain ,että katsokaa jotain mielenkiintoista kuitenkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 11:17

Tämän päivän ohjelmatiedoissa oli Salkkarijakson nimenä Perutaan häät ja perutaan yhteinen hautapaikka. Ei sitten taida mennä Sallan ja Ismon häät ihan putkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 12:10

En mene ihan takuuseen,mutta eikö Eero nähnyt niitä sen ihmeen serkkunsa harhoja?Liityisikö jotenkin niihin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 12:12

Taisi vielä tänään olla yksi jakso,se tekee mitä käsikirjoittaja on meinannut,yleensä näyttelijä tekee ohjaajan mukaan.ne työnsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 12:26

youtubesta voi jo katsoa tämän päivän jakson joka on tämän kevään päätös :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 13:06

mää aattelin et se luulee et aaro elää vie aikoo sen haudata?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.06.2009 - 14:09

Jaaa-a voisiko Paula olla kohteena, tai jotain kummaa muuten vaan sekoileepi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 21:04

Elävältä tuntu hautaavan, ehkä paulalla on toivoa?