Kuka kummittelee sydämessäsi?

Näitä ei sitten paljasteta puolisollesi.

Lisätty: 01.06.2009 - 01:36

Ei oikeasti huolta, tämä on niitä luottamushommia, juu nou?

Lisätty: 01.06.2009 - 02:00

Mutta eihän entisiä lasketa?!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 11:32

Eräs vanha heila pitkän ajan takaa joskus kummittelee, enkä oikein ymmärrä miksi. Mitään tunteita kun ei kuitenkaan häntä kohtaan enää ole.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Samoin käy minullekin, enkä ymmärrä miksi?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 01:32

Onneksi pahin on tuo verenpaineen aiheuttamat asiat. Muuten eihän juttu leviä ennenkun porukka hajoaa.
Onneksi tuo puolisko on niin ymmärtäväinen että...

Lisätty: 01.06.2009 - 02:07

Ei kai porukka hajoo mihinkää.meilläpäin oli sanonta että sana ei levii ennenku porukka hajoo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 01:50

Onneksi ei olla yksin verenpaineen kanssa liikkeellä. On täällä näköjään muitakin.....sori vaan, mutta kuulin mistä keskustelitte....En kerro en....tai ne valtiolle, eikös niin Timppa? Mitä hajooko porukka taas?..........ja mulle ei oo kerrottu mitään?

Lisätty: 01.06.2009 - 01:55

Kuka kummittelee sydämessäsi?

- Täydellistä miestä ei olekaan.

- Kyllä on.

- No kuka?

- Vaimoni ensimmäinen mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 08:29

ei nyt oikein ihmeemin kummettele mikään ...tai en ainakaan muista..klementtiaa sielläkin saralla näköjään.. = )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 08:33

Ei kukaan olin 2006 ohitus leikkauksessa ,lääkäri sanoi nyt siellä ei ole enää mitään.homma onistui .Lähetti töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 09:21

Olen niin arkisella maalaisjärjellä varustettu, etten usko kummituksiin sydämessä. kun en usko muihinkaan kummituksiin. Ei kummittele ei, ei menneet, ei tulevat. Sopiikin kysyä itseltäni, että mitkä tulevat? Voi niitä aikoja kun nuori olin. Vois vaikka kummitellakin, mutta kun ei, niin ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 10:10

Tuo onttopohjaoy kummittelee jo unissanikin. Viime yönäkin oli laittanut koirani selkään jonkinlaisen räjähteen, joka sitten laukesi, ja koira pelästyi. Hyi sinua onttopohjaoy. Kummallinen uni. Olen kai napsutellut liikaa, mutta kun en herkeä olla napsuttelemattakaan. Kohta olen professori, ehkä sitten hellittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 10:34

Joo muuten kyllä vähän samat sanat. mutta ei yleensä kummitukset sydämmen tule kummittelemaan. enpä ole kummituksia muutenkaan nähnyt. ja paremi onkin että en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.06.2009 - 14:14

Vanha mieheke välillä tupsahtelee kummittelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.06.2009 - 21:08

No ala-asteen ihastuksia välillä miettii että missä ne huitelee nykyysin. :) mutta ei se oo mitää häirittevää kummittelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 01:51

Kummittelee viime kesän urho. Joskus myös exä. Valitettavasti molemmat ovat saman nimisiä, joten uskon vahvasti kohtaloon.