Kenellä navigaattori,pidätteko esim.matkoilla(kaupunki tms)mukana?Itse en omista enkä pahemmin kaipaile,mun ystävätär oli

tyttärensä kanssa Lissabonissa(tyttärellä navigattori)oli kuulemma kätevä,mutta itse haluan etsiä ja löytää,kokea ahaa-elämyksiä,kierrellä ja kaarrella,välistä eksyäkin;sen sijaan et olis kapine kädessä ja sitä seuraisi;hiukka vanhanaikainen olen ma.

Avainsanat: navogatatori kaupunkilomat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 31.05.2009 - 22:29

Minulla on ja kyllä käytän varsinkin oudossa kaupungissa. Tosin sen metrin taitaa valehdella. Meinaa mennä risteykset vähän pitkiksi.

Lisätty: 31.05.2009 - 22:31

Lainasin naviani miniälleni kun hän kävi viimekesänä Ruotsissa omalla autollaan. Kehui että oli tosi hyvä! Ja taisi ollakin kun toi hänet takaisin kotia ilokseni.

Lisätty: 31.05.2009 - 22:35

Pakko vielä lisätä toinenkin puoli. Se ei tunne Espoota ollenkaan. Meidän piti soittaa ystävillemme ajo-ohjeet kun menimme ensimmäistä kertaa heillä käymään! Navi ei osannut neuvoa tietä!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2009 - 22:44

miehelleni se on kakki, mutta itse katson reitin kartalta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.05.2009 - 22:50

ei ole, kun isä osaa joka paikkaan. :) ja jos ei osaa, nii kattoo kartan netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 22:59

Meillä on kyllä sellainen ja hyvä se on silloin kun kulee sellaisissa paikoissa johon ei muuten osaa mennä. näyttää kyllä hyvin tien ja osoitteen oikeaan paikkaan. mun miehelle se on oiva apu liikenteessa oudoissa paikoissa.mutta ei tutussa ympäristössä sitä kyllä tarvi. muuten ihan Ok laite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 23:05

Minulla on ollut navi noin puolitoista vuotta ja mielestäni kätevä,kun pitää olla määrätyssä paikassa määräättyyn aikaan harrastuksissa ja peleissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.05.2009 - 23:07

Minä aina ennen olin meidän perheen navigaattori. Joka paikkaan osattiin kartan ja hyvän suuntavaiston omaavana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 00:08

itsellä ei ole, mutta systerille se on välttämätön,ei muuten löydä autoaan (unohtaa parkkipaikat) vieraissa kaupungeissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 00:57

Onhan se olemassa ja kartan ja kartturin kanssa ollaa osattu perille. Pitäisi vaan päivittää mutta entiedä missä järjestyksessä. Kenellä ei ole niin tuossa ilmaisversio.
www.smsenviado.com/moviles/f.../index.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.06.2009 - 01:04

Minulla on navigaattori, en tosin pidä sitä autossa vaan kotona, otan tarpeen tullen mukaani autoon jos reissulle menen.
Ei sitä kuitenkaan tule hirveästi käytettyä vaikka mukana olisikin.
Välillä etsin jotain kauniita maisemareittejä sen avulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 01:19

Mulla on joka päiväisessä käytössä toi Uun...Timpan malli. Nytkin löyti kaverini heti wc:n pöntöltä istumassa. Oli vähän tietty hämillään, kun tähän aikaan häritään. Toimii muuten ulkomaillakin. Kameralla varustettu tarkkakuva, ainakin 1 000 000 bikseliä! Suosittelen lämpimästi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 08:19

Navigaattoria on käytetty vain kotimaassa, on tosi kätevä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 09:07

Ei ole enkä hanki ihan heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 09:24

Meillä navigattori ollut pari vuotta ja kyllä se vaan on mahdottoman kätevä laite. Ainakin toistaiseksi on joka kerran ohjannut ihan perille saakka ongelmitta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 10:38

Autossani on sellainen vanhempi malli valmiina radioon liitettynä. Olen joutunut käyttämään paljonkin, tosi sen kanssa on aina vähän neuvoteltava, kumpi tietää paremman reitin, navigaattori vai minä. Puhuu kaunista englantia, opettelen ääntämään yhtä sivistyneesti kuin se.
Italiassa olemme käyttäneet navigaattoria, aivan verraton vehje ! Ei mitenkään muuten olisi osattu niin nopeasti eri kohteisiin kuin sen avulla. Saatan hankkia vielä itsellenikin oman navin, tämä oli poikani laite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 20:43

On ja lähtee myös reissuun mukaan, olen kuitenkin kysyjän kanssa samaa mieltä tuosta paikkojen etsimisestä. Mutta on aika kätevää merkata parkkipaikka naviin ja lähteä hortoilemaan, ainakin löytää takas autolle, ja toimii myös maastossa(trackback).

Viime kesänäkin ajelin yksin Kreetalla niin navi hoiteli kartanlukijan virkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 21:27

mulla on, käytän sitä jos meen jonnekkin paikkaan, että tiedän etten osaa sinne muuten