Täällä minä nyt sitten kuitenkin olen...

sain teiltä sellaista palautetta että huomasin miten ikävä minulle tuli. En voi jättää teitä. Kiitos.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.05.2009 - 22:18

Ole hyvä kun olet vielä täällä vaikka kesä tekee kiireitä

Kysyjän kommentti

Yritän olla hyvä kun kerta olen täällä taas. Kiitos neuvosta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2009 - 21:16

oi ihanaa , kiva että olet seurassamme... :) äläkäs enää uhkaa meittiä jättää.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 21:23

Sillä lailla, maasta se pienikin ponnistaa ! Tee taas kysymyksiä ja hauskoja vastauksia, niin napsutellaan ! Ollaan me niin mukavaa porukkaa, että ei meitä kannata hylätä. Nimimerkkien varjossa täällä lymyillään, mutta varmasti oltais ihan mukavia livenäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.05.2009 - 21:24

On tosi kiva, että tulit takaisin. Minähän ihan järkytyin, että nyt hävisi Idakin monen muun lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 21:27

Voisiko joku valaista tyhmää,että mitä nämä "häätöäänestys" jne jutut ovat peräisin?Ö,ö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 21:32

Hieno homma Ida!!Kauniin kesäpäivän kaunis päätös!Samat sanat voisin sanoa kuin hurjatta,kivoja ollaan luonnossakin;kaikki.Varmaan kaikki olleet tänään ihan pihalla,itse ainakin,sen verta komeeta ollut,että olis synti olla sisällä,joten avasin koneen hetki sitten ja lukasin meilit ja Napsun ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 21:32

Kyllä meinasit ruman tempun tehdä. Sydän jo ennätti särkyä,mutta nyt ei ole mitään hätää, kun siellä napsuilet..Kyllä olet kiva ja kiltti tyttö,taas huumori kukoistaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 21:53

jes! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 21:56

Tervetuloa takaisin napsukaisten hellään syleilyyn! : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 22:09

Hyvänen aika Ida, ihana, että tulit takaisin, etkä vastikään edes ajattele jättäväsi Napsuilua. Tervetulemas tänne Hermannin nuorisoseuraan :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.05.2009 - 22:54

hyvä hyvä! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 23:08

hyvä ida kun sinäkin olet täällä. en minääkään tänne aina kerkeä mutta kyllä täytyy yrittää pysyä mukana. meinasitko tosissaan jättää tämän napsun?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 23:10

Kiva =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 00:27

varmaan jokainen napsulainen haluaa toivottaa sinut tervetulleeksi takaisin, kukin omalla kielellään (useimmat löytyy tuosta alta, savolaiset laittakoon omansa)

TERVETULOA
добре дошли, добре дошъл
tere tulemast
welcome, nice you could come
bienvenido, bienvenidos, ¡bienvenido, ¡bienvenida
bonvenon
benvenuto, benvenuta, benvenuti, benvenute, salve
καλωσήρθατε, καλώς ορίσατε
salve, salvete
laipni lūdzam
sveiki atvykę
velkommen
bem-vindo, bem-vinda, bem-vindos, bem-vindas
witaj, witajcie, witamy
bienvenue, bienvenue
välkommen, välkomna
Willkommen, willkommen
velkommen
hoş geldiniz, hoş geldin
üdvözlöm
добро пожаловать
welkom
ようこそ, ようこそ!, いらっしゃいませ!, いらっしゃい!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.06.2009 - 01:05

Todella hienoa! Tervetulloo vaan takaisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 09:20

Tervetuloo takaisin!!!