Olin huolimaton en muistannu laitaa vakio kenoa mitä pidän.Olisi tullut 10.000euroa.Arvatkaa ottiko päähän?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.05.2009 - 12:43

Voin vain kuvitella ja toivon, et siul on viel hiuksii päässäs??:)

Kysyjän kommentti

On vielä hiukset päässä....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2009 - 06:47

Minä kerran lotosta kupongista poistin numeron kun vahingossa ruksasin liian monta numeroa ,niin olisin saanut 500000 markaa oli vielä markka aika.se meni ohi kun poistin väärän numeron.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 06:52

kyllä voi harmittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 08:04

Silloin ei paranisi katsoa voittonumeroita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 08:41

ottaa päähän ja paljon .. voih :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 09:35

Paavola sanoo, etteivät voittorahat hänen päätään sekoittaneet.

- Minulla on ollut kerralla enemmän velkaakin, mitä voitin

Lottovoittajan neuvo:
Rahat vuodeksi jäihin
www.iltalehti.fi/uutiset/200...3_uu.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.05.2009 - 10:18

Tiedän että ottaa, joskus 80-luvulla itselleni kävi samoin. Tosin voittosumma olisi ollut vain kymppitonneissa mummon markkoja ja veikkauslaji oli lotto, eikä keno. Mutta yhtä kaikki, harmitti peevelisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 10:42

Muun muassa juuri tuosta syystä en arvaakkaan pitää mitään vakio-tapoja satunnaissa pelaamisissani, ..... harmi että sulle sattui noin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 11:21

Ei tarvinne arvailla.Tiedän usean sanan mitä olet käyttänyt. Minulla lotto 2 riviä satunnaisnumeroilla niin ei tarvi panikoida. Peltiaivo tarkistaa, mikäli ei voittoa pyydän repimään kupongin silmieni edessä ja nöyrästi taas arvotaan uusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.05.2009 - 11:29

Juuri tämän takia en koskaan tee samoja rivejä, jos vahingossa unohtuisikin tehdä ja silloin rivillä voittaisi hyvin niin ei ainakaan ottaisi päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 11:47

Voi voi, kyllä varmasti harmittaa. Mutta ajattele käänteisesti: Mitä tahansa olisi voinut sattua, jossa menettäisit saman verran rahaa. Mutta eipäs vain ole sattunut mitään ! Toivottavasti ei satukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.05.2009 - 12:31

Voi ei! Varmasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 15:44

Varmaan harmittaa!
Olen ollut lähellä, niin lähellä 7 oikeaa lotossa, seurasin arvontaa TVstä, kupongissani 6 numeroa oli osunut ja viimeinen meni silmän pitkäksi. Heitin kärrynpyörää lattialla ja mamma kyseli oletko tulossa hulluksi? Näytin kupogin ja kerroin että kämmenet alkoi hiota jo 5 oikean jälkeen.
Silloin meni 7 milliä yhdelle, olishan se ollut mukava olla puolittamassa potti. Kuudella oikein tuli joku tonni että sain hankittua videon vahtimaan Söylin Olympialaisia. Se niistä olumpialaisista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 20:42

ihan varmaan harmittaa uskon niin... toivottavasti saat vielä uuden tilaisuuden ja silloin tulis täysosuma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 21:10

voih.. otan osaa! Minä en saisi yötäni nukuttua, niin harmittais jos olis itelle käynyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 21:23

Kyllä varmasti! Mie en koskaa kato numeroita jos en oo kuponkia vieny,ei sitten harmita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 21:48

Joo joo tyhmäst päästä kärsii koko kroppa,lohdutan itseäni kun unohdan lotota vaíkka teen sen netissä,unohdan usein silti,mutta toisaalta silloin kartan katsoa arvontaa.Sorry for You eli olet melkein lottovoittaja eikus sä oletkin melkein kenovoittaja!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 23:22

Voi ei..just tämän takia minulla on ihan pakko aina laittaa se vakiorivi lottoa..