Nyt on parturin kanssa tehtävä tuttavuuta.Kun pistää hiusia myyrrän mylläämiin paikkoihin niin myyrät häviiää. Uskotteko?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2009 - 00:26

olen alan ihmisenä KUULLUT myös samaa asiaa.. en vaan vielä ole ratkaissut asiaa, kuinka hiukset voisivat karkoittaa epämiellyttävät myyrät. enkä ole päässyt testaamaan, kun ONNEKS omassa pihassa ei ole myyriä.

Kysyjän kommentti

Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.05.2009 - 00:59

Jaa-a,enpä ossaa sanoa.En ole koskaan kuullut moisesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 01:11

Onhan ne hiukset vaarallisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 01:20

En ole minäkään,olen kuullut vain "kaasua komisario palmu" tyylistä myyrille,mutta miten hiustuppo vois vaikuttaa,tukehduttamalla?Teehän tieteellinen koe ja kerro Napsussa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 01:56

Voihan se olla että ihmisen haju karkoittaa ne, mene ja tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 06:55

Valkosipuli tehoaa paremmin .hiukset menee pesä tarpeiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 09:53

Viherpihalehdessä oli, että myyrät inhoavat kanankakanhajua, eli kanankakka rakeita myyrän reikiin ja mädäntyvät kalat ovat kuulema tehokkaita, jos itse kans tykkää niiden hajusta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.05.2009 - 10:16

Myyrille on karkotuskeinoja yhtä paljon kun on myyriäkin. Kaikki vaan toinen toistaan tehottomampia. Jospa hirttäytyvät hiuksiin, olettaen että ovat pitkiä hiuksia. Tai tukehtuvat niin kuin PateT sanoi. No kokeillahan voi sitäkin keinoa, kellä myyräntyötä on tehty puutarhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 10:47

Kokeilla voi mitä vaan, tuloksia on aika turha odotella.

Serkulla oli omenapuutarha ja myyräongelma jota piti kurissa spanieli, varsinainen 'tappaja-spanieli' yhden yön ennätys 19 myyrää (kaikki aina siististi rivissä aamusella ulkorapulla)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.05.2009 - 11:29

Enpä ole koskaan moisesta tavasta kuullut, mikäs siinä, voihan se toimiakkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 11:50

Meillä on tappaja-mäyräkoira. Tuossa naapurin pellollakin on möyrinyt hengästyksiin saakka joka päivä. Myyränkasat ovat vähentyneet pihallamme viime kesästä. Eikä näy myyrätuhoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.05.2009 - 12:32

En ole kuullut, mutta pakkohan se on uskoa! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 20:48

en tiedä uskoakko tai ei, mutta kokeileppa joskos auttais... :)