Kuinka parran saa kasvamaan.

Siis onko joitakin halpoja konsteja miten leuankarvoitusta voi lisätä? Kun joskus kasvua ei esiinny millään. Jotain säälittävää haiventa ja tylppää sänkeä.

Avainsanat: parta kasvu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 18:57

Hormoonit, en suosittele, koska haittavaikutuksia runsaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 19:09

Ei parta pahoille kasva , turpajouhet joutaville ,sanoi vanha kansa. Ei voi lisätä kuin siirrännäisillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 19:58

Oota ikälisiä tai pirauta Hynyselle. Ei se minullekkaan tukanjuuret kasva vaikka päälaki on tyhjä.Kuten koko pääkin vissii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.05.2009 - 21:10

Vasta äskettäin luin jostakin, että miesten parrankasvu alkaa olemaan parhaimmillaan vasta kolmekymppisenä. Ikääsi en tiedä, joten ehkä sinulla vielä toivoa on, jos olet alle 30.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 21:58

parasta tyytyä siihen mikä tulee luonnostaan, ja sittenkun niitä luonnostaa tuppaa vaikka muille jaettavaksi, niin elinikäinen siivoamisen riesa siitä tulee ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.05.2009 - 23:26

eikö sänki tule sillä kun höyläät haivenesi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 01:24

Kuvassa sulla ainakin ihan kivan näköinen pikkuparta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.05.2009 - 11:37

Kyllä kait höylääminen "paksuntaa" karvoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 12:59

Mulla kasvaa, hyvä kun ehtii keritsimiin tarttua. Alkoi 14 v., kun aloin ekoja kertoja ajamaan. Apinaa ruvettiin tekemään, mutta karvat loppu kesken!

Eme sanoi, että höylääminen paksuntaa ja myös lisää parrankasvua. Samaa mieltä. Siis höylä käteen ota ja höyläämään käy!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 09:17

Melkei haluaisin kysyä miten sen saa estettyä.vähän laiska höyläämään.mutta kyllä se kasvaa 60 ikä vuoteen mennessä.