Voiko menetetyt tiedostot saada takaisin?Suljin tietokoneeni,vaikka siihen tuli varoitus.

Se hävitti kaikki sivustot,joita tarvitsen päivittäin.Jopa kirjautumistunnukseni tänne Napsuun.Jos jollain olisi tälläinen tieto,se olisi nyt kullanarvoinen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 15:25

Jos olet käyttänyt tietojesi kirjoittamiseen jotakin ohjelmaa, esim. Word ja et ole ehtinyt tallentaa tiedostoasi mihinkään hakemistoon et saa sitä enää mistään takaisin. Wordissä ja myös joissain muissa ohjelmissa on automaattitallennus olemassa, jos se on ollut käytössäsi? Voit tarkista sen avaamalla ohjelman, jolla työskentelit, kun tiedot katosivat ja katsoa ohjelman avautumisen jälkeen valikosta viimeiseksi käyttämäsi ja avoinna olleet tiedostot. Näkyy yleensä ohjelma versiosta riippuen heti ensimmäisen vasemman puoleisen ylävalikon alimpana. Siellä näkyvät dokumentit saat auki klikkaamalla niitä. Joskus ohjelmat myös kysyvät koneensammumisen jälkeen käynnistettäessä tietokone uudestaan palautetaanko viimeinen istunto käyttön. Ole sitten tarkkana miten vastaat siihen! Kysy jos ei vastauksestani kaikki selvinnyt sinulle?

Lisätty: 30.05.2009 - 15:29

Eli valikko käsky: Tiedosto->alimpana viimeiset käsitellyt dokumentit, ylempi tiedosto on viimeisin

Lisätty: 31.05.2009 - 13:06

On toki olemassa yrityksiä, jotka palauttavat tiedot koneestasi. Mutta käyppä kysymässä ensin vähän hintoja? Rahalla saa ja hevosella pääsee!

Tiedoksi myös vähäviisalle ja putte46:lle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 20:43

Kysymyksestäsi ei ymmärrä mitä on tapahtunut (kadonnut), joten ei voi auttaa.

On olemassa monia firmoja, jotka hoitavat noita tilanteita.
Kirjoita googleen
tietojen palautus turku
niin saat listan esim. www.bitgarden.com/ www.tietokaivos.fi/ www.tietokaivos.fi/ www.it-majakka.net/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 22:02

Kuinkas tuon kysymyksen teit, jos tunnukseskin ovat kadoksissa? Kuulostaa ihan siltä että tarvitset asiantuntija apua, kokeileppa puten neuvoa ...