Napsussa ei ole pakko vastata täällä esitettyihin kysymyksiin! ÄLÄ SIIS AVAA TÄTÄ KYSYMYSTÄ!

Lisätty: 02.06.2009 - 00:07

En kommentoi!
En kerro!
En vastaa!
En sano mitään!
Minulla ei ole mitään sanottavaa!
En vastaa mihinkään esitettyihin kysymyksiin!
Ähäkutti!

Lisätty: 02.06.2009 - 01:02

Papitille osanottoni!
Sittenhän meitä on kaksi, jotka ovat joutuneet huonoon seuraan. Minä kun luulin olevani poliisien kanssa hyvässä seurassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2009 - 20:40

Vitsi kun nauroin kaverin kanssa tolle jutulle. Oli kuin olisi lukenut hyvää kirjaa: alku on tiedostamattoman mielenkiintoinen, tarinassa tuli yllättäviä tietoja kuten AKTIVISTI -kohta ja loppu oli aika tyly. Mieleen tuli, et jos kaikki tietäis noi oikeudet niin johan olis poliiseilla vaikeeta. Naurua ei voi pidättää!

Kysyjän kommentti

Ainut vastaus jossa oli todella luettu kysymys loppuun asti ennen vastausta. Sitten siinä oli kannettu huolta poliisien selvitymisestä yhä vaikeampien kuulusteltavien käyttäytymisien takia. Erittäin hyvä vastaus!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 14:51

Avasin,koska kysymyksessäsi oli raivon tuntua.Ei täällä saa olla vihainen,vaan ottaa ihan rennosti vaan.Lämmintä loppupäivää sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 14:55

en kommentoi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.05.2009 - 17:01

Koska oli niin epätavallinen kysymys. Kiitos vinkeistä, näin jatkoa aatellen. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 19:01

Poliisi on kaikkien lasten ystävä. Ja kaikkien muidenkin. Säällisesti kun elää saa olla rauhassa. Ja todistelu esim silminnäkijänä kansalaisvelvollisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 19:59

"Avasit kuitenkin vaikka varoitin sinua!" - En kommentoi

"Miksi?" - En vastaa, ennenkuin asianajajani on läsnä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 20:32

Sanoisin, että "uteliaisuus tekee varkaan"..En jaksanut lukea viestiäsi loppuun asti, mutta minulla ei ole mitään poliiseja vastaan. Olen hyvissä väleissä heidän kanssaan :D Vähän pakko olla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 21:07

sitä ku on niin pirun utelias tai siis tiedon haluinen.
Poliiseja vastaan ei minullakaan ole mitään.
Minulla on pari poliisi ystävää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 22:10

ei ole pakko, mutta ihan vapaaehtoisesti vastaan:

- en usko kaikkia muitakaan 'varoituksia'
- esittääkseni vastakysymyksen: mistä on kotoisin perusteellinen 'kansalaisoikeus listasi'
- oletkos jostain erityissyystä käärmeissäsi poliisia kohtaan?

(ainakin toimiston tytöt väittävät että poliiseissa on hyviä pamputtajia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 22:29

Oli niin pitkä lista, että selailin vain pääpiirteittäin läpi. Nyt täytyy olla varovainen, etten joudu rikoksen polulle enkä silminnäkijäksi, sillä en varmasti muista puoliakaan ohjeistasi. Jos sanonkin vain : En muista !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 00:22

:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 01:54

OH-HOH mikä litania ja jos hurjatta vastaa "en muista",minä vastaan "en tiedä,kiellän kaiken ja vaadin korvauksia".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 08:43

avasin. mä en nyt ymmärrä tätä juttua ollenkaan.. miksi täällä ollaan niin vihasia?? ja toiset lähtee pois ja kaikkea..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.05.2009 - 10:24

En jaksanut lukea sun sepustustasi, oli vähän liian pitkä. Poliisit on ihan kivoja tyyppejä. Minulla ei ole mitään heitä vastaan. Ja vastaan heille jos kysyvät jotain. Vaan eipä heillä ole minulta mitään kysyttävää, kun en missään liiku, en myöskään joudu tilanteisiin missä pitäisi heille vastailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.05.2009 - 11:44

Huomasin väkisinkin että ihmeteltiin mitä poliiseja vastaan, eihän tuossa olekkaan mitään poliisin vastustamista. Käsiteltiin oikeuksia.
Näin poliisin kanssa pitäisi toimia, siis näillä ohjeilla.
Minulla mitään poliiseja vastaan, välillä ovat vaan tehneet laittomia yms.
Nämä olisivat auttaneet kovasti, jos olisin ne silloin tiennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 16:57

Miksi naiset pitävät poliiseista? No siksi kun ne osaa pamputtaa niin hyvin!!
Toinen syy edellä mainittuun on se, että poliisit osaa myös pidättää...

Lisätty: 31.05.2009 - 16:58

Mitäs sitä oikeesti kysyttiinkään..sorry...tää ihana helle sotkee mun pään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 21:40

hähhää, kun kielsit niin sit ainakin kurkkaan..mutta jos elät kaidalla tiellä ei sinun tarvitse poliisien kanssa olla muussa tekemisissä, kuin luoien ja passin haussa..joten ei rötöksiä, ei kuulusteluja , eikä pidätyksiä...en muuta kommentoi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 08:58

Negatiivisessa mielessä en ole koskaan ollut poliisin kanssa tekemisissä. Tuskin noitan ohjeitakaan tarvitsen. Joskus olen joutunut tekemään rikosilmoituksen kun omaisuuttani varastettiin. Asiointi sujui ihan terveellä järjellä, ja "palvelu" oli asiallista ja hyvää.
Napsua en miellä niin että tänne täytyisi kenenkään jäädä loppuelämäkseen... eikä mitään selittelyjäkään kaivat jos häipyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 00:37

Olet toiminut epäviisaasti tai ainakin joutunut huonoon seuraan, jos olet joutunut tuollaiseen tilanteeseen.
Minulla oli "nuorisorikollisena" vain hauskaa poliisien kanssa kissa ja hiiri leikkiä leikittäessä. Niin mahtoi olla poliiseillakin?
Heidän tärkein tehtävänsä tuntui olevan pappatunturini pimeän takavalon ja rikkinäisen polkimen listaaminen sakkolappuun.
Mopon pysäytys oli automaatio, joten useimmiten läksin haneen.
Jonkun kerran oli niin suuret valtaojat molemmin puolin, että oli pakko pysähtyä ja kärsiä ansaittu rangaistus.
Näin vanhempana niitä on oikeastaan hauska muistella, joten kannatti maksaa kymppi hauskasta kirjallisuustuotteesta.
Näistä uskomattomista selityksistä joku voisi koota kirjan. Sen verran hauskoja ne olivat.