Näytin vain tunteeni kuten kommentoitiinkin. Koitetaan porukalla löytää se (hiili on liian kuuma) yhteinen hauska ja humoristinen

sävel joka Napsussa on vallinnut?

Avainsanat: olette niin mainoita tyyppejä että menkäämme kaikki itseemme ja jätetään myrkkymalja juomatta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 23:28

huumorilla ne rypyt oikenee...ei rasvoilla

_______

niille jotka eivät öitään napsun sivuilla vietä kerottakoon, että Timppa näytti tunteitaan niin per...
siis perusteellisesti, että ylläpito pääsi taas siivoushommiin, mutta eiköhän se viesti kerennyt perille mennä ..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 10:14

justiin noin , kuin timppa sanoi, olen kanssas samaa mieltä ja pidetään hauskaa ja huumoriakaan unohtamati.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.05.2009 - 11:35

Niinhä se menöö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 12:19

Onko minulta jäänyt nyt jotain huomaamatta,kun nyt ei sytytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 12:31

Älä välitä Timppa! Niin lapsetkin tekevät jo pienenä, kuten Tessa 2 v., joka kaatui penkiltä ja huikkasi: tittu mä en tee tota toi kerta voi jumpetikui tittu voi tittu vittu; - samalla hän huiskautti kätensä otsalle niinkuin hieno leidi.

Lisätty: 31.05.2009 - 13:15

Vähäviisalle tiedoksi! Ei valvonta ole mitään täällä yöllä eikä päivällä siivonnut!
Kaikki on ollut asiaa, mitä on puhuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.05.2009 - 12:47

Kyllä, täysin samaa mieltä olen kanssasi Timppa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 13:44

näin on. mutta sallittanee hetkittäiset purkaukset, se helpottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 14:59

Kyllä tämän pitää olla mukava ja rentouttava paikka,eikä sovi kiukutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 20:37

Siis huumoria kehiin. Ei anneta pipon kiristää, elämä tuntuu siten mukavammalta..
En tiedä mistä puhutte :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 21:14

Jotain on menny taas minultakin ohi !!
Alkaa epäilyttää, että minussa asuu pieni blondi kun menee yli ymmärryksen monesti ;)
Siitä olen samaa mieltä, että huumoria pitää olla, mutta jos joku asia pännii, täytyyhän sekin päästää ulos. Aina ei voi kaikkea kuitata huumorilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 22:58

Kertokaa jo, mitä on tapahtunut ?