Onko hiljaista kuin huopatehtaassa.Täällä napsussa.

Puutarha työt tärkeitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 10:13

Viikonloppu ilmeisesti hiljentää kun on ennustettu oikein hellettä näiden epävakaisten säiden jälkeen. Eiköhän syyspuolella taas vilkastune kun porukat ovat saaneet nautittua kesästä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 09:14

se on kato kesä,
vaikkei olekkaan kärpäsiä, niin siitä huolimattaa niin niin paljon muuta huitomista ....
mitä nyt välistä napsuun tupsahtaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 09:20

itsekkin taas tästä päivällä pitää lähteä juhliin , kun on kahdet yo-juhlat joten huomenna taas tässä näkyilen..mutta on vielä aikaa kurkkia tätä napsua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 09:50

Mieluummin vietän aikaa ulkona kun koneella nyhjäten.Kohta mennään taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 10:51

No niiiiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.05.2009 - 11:35

Totta kai, ku piti hakee päättötodistus! <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 12:13

Monella on juhlapäivä tänään ja onnea heille valmistuneille tai muuten vain todistuksen saaneille. Hiljaista on, mutta aah niin ihana kesä ulkona. Ei millään malta olla sisällä ja puutarhassa piisaa puuhaa. pitää myös välleen ihastella kättensä töitä. Ei maar, mun on ny lährettävä iltavuoroon. Se on moro napsulaiset. Naattikee, elekee laakasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 12:23

On ihanan hiljaista myös täällä meilläpäin,on tosi rentouttavaa,kun ei tarvitse mennä mihinkään ja ilma on mitä ihanin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.05.2009 - 12:48

Tässä on pitänyt vaikka mitä töitä tehdä niin ei ole kerennnyt napsuttelemaan, mutta nyt taas täällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 13:37

Kaikki on juhlimassa.
Baila baila.
Itekki meen isoveljen ja serkun tuplalakkiaisiin tästä neljäksi, justiin tulin lakitustilaisuudesta ja sitä ennen oli oman koulun kevätjuhla.
Nyt on viimein peruskoulu ohi ja kesäloma aluillaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 13:40

Niin se on hiljaista kuin huopatossu tehtaassa!
Hyvä annennee! Sehän melkein napakymppi. Eikös maximi ole 3 ?
Mikään ei ole tärkeämpää kuin puutarhan hoito, eikä sekään ole kovin tärkeää?

Mies oli lähdössä sukulaisensa hautajaisiin ja veti eteisessä suuria huopatossuja jalkaansa.
– Mikset pistä siistiä kenkiä jalkaasi? vaimo ihmetteli.
– Hautajaiset kuulemma järjestetään kaikessa hiljaisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 13:47

juu ulkosalla täälläkin yritetään nyt olla kun aurinko lämmittää..raatiossa juur sanoi että ens viikol viilenee..torstaina tulis vettä kun aisaa ja lämpöä vaivaiset 6 astetta..povailee..saas nähdä (siis ainaski tääl etelässä päin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 15:00

On liian kuuma-olen mieluummin koneella,kuin ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 18:50

Tuohon aikaan minä ainakin vielä nukun. Tuli taas viime yönä napsuteltua niin pitkään, että uni maistui iltapäivään saakka. Muutenkin yleensä nukun viikolla niin vähän, että otan sitten viikonlopulla sen aina takaisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 18:55

Kyllä minustakin on siltä täällä välillä tuntunut. Mutta ymmärrän kyllä kesän että on muutakin tekemistä kun istua tietokoneella. ulkona on ollut myös tänään tosi hieno kesäinen ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.05.2009 - 21:00

Minä nautin päivästäni parvekkeella. Siellä söin, join, luin lehtiä ja vaan oleskelin. Ei ollut kiirettä Napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 22:52

Yhdeksältä lähdin lakkiaisiin. Ja iltakymmeneltä tulin takaisin. Siinä se päivä meni.