Mitä teet jos tattuu niin taatanasti?

Lisätty: 30.05.2009 - 03:13

Tämän myötä toivon teille rakkautta ja kaikkea muuta mitä toiselle vain toivoa vain sopii.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 20:46

Silloin on paha olla. Toivottavasti joku voi silloin auttaa. Siis joku läheinen tai vaikka lääkäri. Mulla kyllä sattuu joskus tosi kovasti ihan sisäisen kivun ja ahdistuksen vuoksi.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Sinä tiedät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 05:39

F. E. Silanpäällä oli sanonta, taatana tässä kävelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 08:42

Kiroilen niin taatanasti.Ympäristö raikaa niin ,taatanasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 09:19

Minua eilen illalla tattui niin taatanasti. Kyllä meinas tulla ihan sytäri,ja tuli kaikki manaukset mitä osaan.
Kiireitten takia jäi vakio kenorivi laittamatta,eli olisin nyt 10.000eroa rikkaampi.
Vieläkin taatanasti tattuu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 09:28

oi hitsin vitsi liisukka , ois tuo ollut hyvä raha , otan osaa kenomenetykseesi ja ida koita jaksaa ja voimia kipuihisi , toivon terveempiä päiviä, äläkä meitä kokonaan jätä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 10:00

Teen parhaani pipin hoitamisekssi ettei enää tattuiti. Toivottavasti ei ole niin särki ettei voi enää ehjätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.05.2009 - 11:38

Manaan ja itken ja huudan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 12:08

Odotan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 12:18

Tapahtunut, joskus kauansitten nuoruudessa:

5-vuotias Jenni piteli sylissään parin päivän ikäistä vauvaamme, silitteli ja leperteli ja totesi sitten asiantuntevasti: "Kyllä tää jo yksivuotiaana kiroilee."

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.05.2009 - 12:51

Hypin ja ärjyn leijonan lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 15:05

Menen sänkyyn,otan ensin kipulääkettä ja odotan,että tuska laantuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 18:59

Valitan tuskissani jalkaani kun niksautin nivelsiteet jalasta. niin täytyy sano sillon että satuu aivan kamalasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 23:19

Jos kipu on tullut ulkopuolisesta iskusta, niin kylmä haude, esim. pakastevihannespussi auttaa. Sisäiseen kipuun särkylääke. "Sydämen kipuun " auttaa aika ja ystävät. Mihin tarvitset apua ?