En kysy mitään vaan toivotan teille kaikille mukavia hetkiä Napsussa. On eräs aikakausi päättynyt minun kohdallani. Kiitos teille.

Lisätty: 30.05.2009 - 01:12

Kirjoitimpa tyhmästi. Ei syy ole teidän. Kiitos tarkoitti kiitosta teille kaikille joiden kanssa olemme viestitellleet.

Lisätty: 30.05.2009 - 01:38

Olen vielä paikalla. Mutta mikä on Eemeli?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 01:28

Kiitos itsellsi. HARMI JOS NÄIN ON ! Tiedeät varmaan syysi :( Kirjoita kuitenkin niin saadaan Eemeli toimiman). Nyyh. Sinäkin?

Lähteet:
Harmittaa!

Kysyjän kommentti

Kiitos. Mutta jaksatko vielä vastata tuohon lisäkysymykseeni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 08:14

miksi lähdet? no mut hyvää jatkoa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 08:32

Siis sinäkin meet pois...ei oo kivaa, ikävä tulee, tulethan takaisin? kiitos sinulle ja oikein lämmintä hyvää kesää, aurinkoisia ajatuksia ym. muuta mukavoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 09:14

mitä ihmettä, miksi lähdet , voi surku kaikki mukavat katoo....käy nyt edes joskus kurkkaamas, sinun juttuja oli niin hauska lueskella....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.05.2009 - 11:37

Hyvää jatkoa Ida!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.05.2009 - 12:52

Kiitos itsellesi Ida! Hyviä jatkoja vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 15:08

Mikä nyt on?Miksi lähdet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 21:20

Voi Ida, että tulee ikävä sinun kommettejasi !!
Tänään vasta eka kertaa koneella ja heti ikävään viestiin törmäsin.
Kaikkea hyvää sinulle Ida :)
Jään kaipaamaan
Toivottavasti vielä palaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 22:56

Olisi kiva tietää, miksi olet päättänyt lähteä . Ymmärtäisin paremmin, jos antaisit vähän vihiä. Kyllä meille voit kertoa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2009 - 00:25

Mitäs täällä on tapahtunut?Itse olen ollut poissa kuvioista 1 vrk ja Idakin kirjoittaa jäähyväisviestiä??Jossain viestissä luki,että on hiljaista kuin huopatossutehtaalla,mutta ei siltä vaikuta.Millä sut saa pyörtämään päätöksesi tai miksi moinen?
-ymmällään