Käyttekö solariumissa talvisaikaan? Pitäisikö minun luopua tuosta suuresti rakastamasta verkkopaidasta edes siksi ajaksi?

Avainsanat: melanooma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 00:46

Älä luovu verkkopaidasta (eihän me voitais enään tunnistaa sinua), äläkä mene valoarkkuun, verkkopaita päällä vaan ja kun olet liikkeessä auringossa niin ei jää ruutukuviota ja saat D-vitamiinia.
Arkkuun ehdit myöhemminkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 00:02

En käy solariumissa, käyn Egyptissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 00:04

En ole ikinä käynyt solariumissa.Ennemmin tykkään auringosta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.05.2009 - 00:08

Käyn polttamassa tätä psoriani pois ennen etelään lähtöä. Kestätkö totuuden? Kyllä sinun on luovuttava. Mutta jos et viisaampaa ja vanhempaa halua uskoa ja pidät sen paidan siellä keinoauringossakin päälläsi, niin saathan sinä kuitenkin ilmaisen verkkotatuoinnin.
PS. Itse olen hommannut paperisen käsipyyhkeen tatuoinnin perskannikoihin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 00:08

Timppa,Egyptiin mennessä ei missään tapauksessa,sun ei pidä luopua verkkopaidasta,ainoastaan jos jossain pn PAKKO niin lauantantaisaunassa suihkun jälkeen,sillä silloin se on taas puhas.
Itse en käy solkussa,olen senverta suletunpaikankammonen,koko ajan pelko et se prkleen kansi tippuu,mitä se ei kait tee,mutta kuitenniin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 00:09

Joskus kauan sitten olen käynyt solariumissa. Olen sellainen kalkkilaivan kapteeni, että palan heti jos vähänkään olen auringossa. Siis olisi suotavaa käydä hiukan ruskettamassa itseä ainakin jos menen lomalle lämpimään.
Jos et halua noita kuvioita rintaasi ja selkään, niin suosittelen paidan pois ottamista. Mutta voishan se olla ihan kivan näköinen iho pienellä ruudutuksella. Mietippäs sitä kumpi parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 00:26

luomusäteilyt piisaa, siis enpä ole käynyt sen enempää paidattomana kuin paita päälläkään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.05.2009 - 01:14

Kotona oma solariumi, sitä käyttelen aina silloin tällöin talvisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 09:37

Älä ihmeessä luovu verkkopaidastasi solariumissa(kaan)!

Verkkotatuoinnin välttämiseksi sinun pitää solariumissa tai auringossa ollessasi vääntelehtiä ja taivutella itseäsi koko ajan, ulkona ollessasi kannattaa myös hyppiä ja kyyristellä jatkuvasti. Lisäksi verkkopaidan olkaimia pitää siirrellä ja paidan vyötärön kohtaa muutella taukoamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 09:47

timpa hyvä älä missään nimessä luovu paidastasi, se on just se juttu ja hyvän näköinenkin kun rusketusta otat ja saat verkonkuvat rinnuksiis, solariumit ja auringon palvonta eivät ole minun juttuja laisinkaan, joten se aurinko mikä tulee se tulee, kun pihalla puuhastelen ja aina pyrin varjoon, jos istuskella meinaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.05.2009 - 11:44

Alunperin piti käydä, etten polttaisi suomalaista valkoisihoani. Älä ota pois, tulee ihanat rusketusrajat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 15:10

Solarium on vaarallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 19:19

En käy solariumissa, mutta ei verkkopaidastakaan kannata luopua.