Mikä onkaan teille kesän airut ?

Avainsanat: kesä airut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 08:34

Hm...se vois olla monikin asia, mutta kait se on se ensimmäinen pääskynen jonka keväällä näkee.

Kysyjän kommentti

Pääslynen se minullekin kesän tuo !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.05.2009 - 23:17

Airut, eikös se ole sanansaattaja tai jotakin sinne päin. Jos näin on, niin ei taida olla airuita tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 23:40

Hienot asiat Kirjosiepot, Västäräkit, Pääskyset, Satakielet ja nyt luonnon rehevyys ja vihreys.
Negatiiviset jutut, ensin katupöly sitten mopot ja nyt juopot puistoissa ja toreilla.
Mutta kaikki mahtuu tänne värittämään elämän kirjoa (sekasotkua).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 00:12

No pikkulinnuthan ne ovat ja aamuinen siritys. Myöskin aamuaurinko, joka paistaa kirkkaana heti kukonlaulun aikaan meillä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 00:21

Aamuvarhaisen lintujen,satakielen sointi,päivällä pajulinnun melodia ja keskipäivällä lokkien kirkuminen torilla tai illansuussa Vanhan kaupungin lehdoista kuuluva konserttiKaikki yhdessä ja erikseen mulle on kesän airutta,mutta äänet ovat tärkeitä stadissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 00:28

kyllä se on ehdottomasti se komea rentukka rypäs siellä kurasen ojan pientareella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 09:51

nyt on sitten kesä tullut tähän mäkeen, eilen oli laiturilla iso kyy , joka meni lampeen uimaan hitsi se on huono juttu nuo kärmekset , mutta hyvä on se että saunamökin leppakkokin on taas palannut pesäänsä, joten kakki alkaa olemaan , kuin kesällä konsanaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.05.2009 - 11:44

Aarinko!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 15:13

Juhannusruusun kukinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 19:20

Flora

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 08:59

Muuttolinnut ehkä. Ja kukkiin puhkeava alkukesä.