Keiden kaikkien ammattikuntien edustajia ajattelet/luulet Napsun käyttäjistä löytyvän?

Eli uskotko, että napsulaisten joukosta löytyy ammattilaisia melkein mihin ammattiin/osaamiseen vaan? Ite aattelen näin, et meit voi ollakin/onkin kylllä, vaik mistä vaan ammattikunnist, eihän Napsu sitä rajota.., vai kuis?

Lisätty: 30.05.2009 - 10:02

Kiitti kaikille vastauksist, sillä tään kyssärin laitoin kun ite oon saanut napsulaisilt tosi paljon hyviä neuvoja, niksejä, ohjeita jos jonkinmoisii pulmiini, josta suurkiitokset kaikille:)

Avainsanat: ammattikunnat ammatti edustajat napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 23:01

Oletan että työttömästä ylempään toimihenkilöön. Suuryrityksen hallituksen pj. eläkeläisistä ikään katsomatta. Eli yhteiskuntaluokat ei meitä yhdistä vaan Napsu avoimena kaikille. Minua ei kiinnosta kuka harjoittaa elinkeinoa mitenkin, vaan hyvät keskustelukaveriystävät!

Lähteet:
Kivoja ootte

Kysyjän kommentti

Näin on:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 21:43

varmaan löytyy aika monen alan ammattilaista/osaajaa, ja sitten on toi valperi joka ainakin profiilinsa mukaan on "kaikkien alojen amatööri"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 21:47

Suutarimestari
Kelloseppämestari
Jalkineliikkeen harjoittaja
Kähertäjä
Vaatturimestari
Kultaseppämestari
Suutarimestari
Maalarimestari
Korkokuvapainaja
Räätälimestari
Maalausliikkeen harjoittaja
Taiteilija
Tehtailija
Vaatturimestari
Kelloseppämestari
Satulaseppämestari
Panimonomistaja
Kultaseppä
Levyseppämestari
Siivooja
Palvelija
Lakeija
Hoivasisar

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 21:48

Sosiaaliala on oma ja varmaan täällä on ihmisiä laidasta laitaan.
Jos oikein muistan niin laitoshuoltajia on ja joku kehui olevansa menestyvä yritysjohtaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 22:11

Ravintola-alan porukkaa muistaakseni ainkakin muutama ja opiskelijoitakin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 22:26

Ja sitten on koululaisia. Eläkeläinen varmaan riittää minun titteliksini täällä. Enhän enää mitään osaisikaan, saatika muistaisin. Musiikinopiskelija ehkä mukana, tietokoneosaajia joka lähtöön, avustaja taisi olla joku, vapaa kirjoittaja tai kirjailija, muita eläkeläisiä on monta. Mitä sillä nyt on niin väliä, kunhan ihmisiksi ollaan. Monella on työssä niin rankkaa, että ei ehdi napsutteluun mukaan. Moni eläkeläinen ei edes omista tietokonetta, saati osaisi käyttää sitä. Kaikilta ei käy tämä napsuttelukaan ihan sukkelaan, eivätkä kaikki osaa pukea ajatuksiaan sanoiksi. Joku on taas voinut saada työssään tietokoneesta ihan tarpeekseen, ettei avaa koko masinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2009 - 22:57

Entäs nämä tyhjäntoimittajat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 23:02

entinen mannekiini (hyvin entinen, lopetin sen ammatin harjoittamisen jo 60-luvulla)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 00:12

JEP JEP,kavereita ilman rajoja "companieros sans frontieres".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 00:19

Kaiken sorttisia löytyy, mutta sehän on vaan kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.05.2009 - 01:16

Varmasti ihan joka sorttia löytyypi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 08:38

Taitaa löytyä melkein joka alalta ja minnuu ei kyllä tittelit hetkauta. Samanlaisia pallontallaajia ollaan kaikki, yhtä mukavia napsulaisia joka ikinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 09:57

kyllä uskon että ammattikuntia on täällä napsussa laidasta laitaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.05.2009 - 11:45

Ammattien lisäksi vielä opiskelijat, älkää unohtako! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 15:14

Laidasta laitaan+opiskelijat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 08:30

Ei kiinnosta kenenkään ammatti, ei ole tullut edes mieleen. sitä pohtia. Napsu on ymmärtääkseni avoin kaikille ja monet ovat "eksyneet" tänne etsiessään tietoa jostain asiasta.
Titteli ei ole sama asia kuin ammatti ja koulutus.