Oletko maistanut viiriäisen munia? Ps. Miehetkin saavat vastata!

Oliko hyvvee?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2009 - 22:16

En ole koskaan kyseisiä munia maistanut =)

Kysyjän kommentti

Kyllä mielestäni ainakin kerran kannattas?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 18:26

eipä oo tullu lipeksittyä ja niin ovat pieniä . . .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 18:32

70-80 -luvulla kylläkin tuli ostettua tosi usein ja hyviä olivatten, mukeloillekin syötin, nyt en ole nähnyt vuosikausiin/kymmeneen, kaupois ees myytävän näit/nähnynnä, mihin hyö hävisivät?höh... linkkei/vinkkei otan kyl vastaan:), varmaan moni muukin...

Lisätty: 29.05.2009 - 19:26

Ihka kananmuneilt mielestäni maistuvatten, mut täyteläisemmän makusii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 18:36

No tottahan toki, aikanaan ne kuuluivat vakiona myös niihin cocktail-pöydän tarjoomisiin.

Eivätkä viiriäisetkään pane pahakseen, sillä tarhatuilta viiriäisiltä on hautomisvietti lähes täysin kadonnut,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 18:41

Olen maistanut - enkä tykännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 18:59

En ole eikä kuulostakkaan hyvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 19:06

Tosi kauan sitten,muistelen maistuneen aika vahvalle vert.kananmuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2009 - 19:09

En kenties ole, mutta Thaimaassa on ollut sellaisia pienen pieniä valkoisia kananmunia. Ihania valkosipulikastikkeen kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 19:32

En ole, mutta Telkkä munii pitkään kun jotain jättää pesään ja antaa sitten hautoa. Munat vihreäkuorisia.valkuainen kuulaampi ja keltuainen tummempi kuin kananmunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 19:37

En ole, vaikka yksi ukkeli niitä meidän kylällä myykin. Aika extremen näköistä tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 19:56

Olen muistaakseni maistanut, pieni suupalahan se yksi munanen vain on. Olen myös syönyt täytettyä viiriäistä, sellainenkin perinneruoka tai mikä on Egyptissä. Ystäväni äiti oli tehnyt sen tuliaisiksi minulle ennen paluutani Suomeen. En ehtinyt kuin makupaloja nauttimaan, mutta hyvän makuista oli sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 20:31

Naapuri eukko tokaisi, "ettei tunne koko miestä"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 22:08

On ollut kotona, kananmunaa pienempiä mutta mielestäni aika samanmakuisia.
Värikkäämpiä ja kalliimpia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 22:10

Ravintolakouluaikoina muistan käyttäneeni ja maistaneeni.Mielestäni maussa ei eroa juurikaan kananmunaan.Kivannäköisiä ovat :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.05.2009 - 01:19

Enpä ole koskaan maistanut, pitäisi joskus kyllä kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 10:34

tallinnan laivalla söin viimeksi eikäs ollut juuri eroa tavalliseen kananmunaan, minusta olivat hyviä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 19:26

Silloin tällöin tulee popsittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 10:48

Kyllä olen, oli ravintolan kasvissalaatissa. Myös joissain seisovan pöydän valikoimissa on ollut ja olen maistanut.