Onko mulle neuvoja Napsulaiset kun menen Facbookin sivuille teen niitä testejä siellä niin en saa testin tulosta millään menemään

eteen päin etusivulle? Mitään ei tapahdu vaikka painan sitä okey nappia hiirellä. mistä voi johtua. eilen oli myös samoin. muulloin tällä viikolla pelas hyvin. en kyllä ymmärrä.

Avainsanat: en saa testin tulosta facbookissa etusivulle siirettyä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 13:15

Entinen versio oli paljon parempi.

Kysyjän kommentti

KIITOS GRISTALLI PARHAASTA VASTAUKSESTA: joo seon kyllä muuttunut sitä minäkin olen mieltä. mutta ei testiä saa tallennettua itselle,jostain kyllä kiikastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 12:52

Facebook on alkanut tökkiä pahemman kerran. Ei edes kiinnosta käydä koko sivustolla, kun on tullut niin hitaaksi, eikä kaikki edes aukea. Siellä on myös uhkana joku uusi virus, joka on naamioitunut kaveripostiksi. Olkaa varovaisia siellä linkeissänne. Voihan olla niin, että tietokoneen virustorjuntaohjelma on se , joka estää joidenkin sivustojen avautumisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 13:33

mulla ainakin lukee 'publish' ( suomeksi julkaise) ja sit se tulee sinne mun profiiliin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 15:27

Jep,tylsääkin tylsempi kun sukulaisen tunnuksella lähinnä pelejä koitin.Twitter vei voiton kotiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 19:40

Minulla sama ongelma joskus, yleensäkin jotkut toiminnot siellä jumittaa. Ensi kerralla voit kokeilla painaa Finish - nappia hiiren oikealla painikkeella ja valita sieltä "Avaa uuteen ikkunaan". Joskus se toimii siten paremmin - tosin joskus ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.05.2009 - 01:22

Voihan olla että sivusto vain jumittelee jotain eikä toimi kunnolla.