Miten "madon" (mesemato) saa pois koneesta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.06.2008 - 15:56

Kannattaa ladata joku tehokas viruksentorjuntaohjelma

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.06.2008 - 16:46

Lataa avast virusohjelma.On ilmainen kotikäytössä.

Lisätty: 03.06.2008 - 08:12

Käy tuolta tarkistamassa kone
support.f-secure.fi/fin/home/ols.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2008 - 17:18

ilmoita asiaton vastaus

Lisätty: 02.06.2008 - 17:19

hommaa kunnon virustoiminto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2008 - 18:01

Mikrobittilehden nettisivuilta voi ladata ilmaiseksi viruksenpoisto-ohjelmia esim. Adware ja Spybot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2008 - 18:39

ihan hyvä ilmainen virustorjuntaohjelma on myös AVG antivirus. Katso free.grisoft.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2008 - 11:38

Ei mikään viruksentorjunta auta tuohon asiaan, kun eivät tunnista sitä! Eli jos olet onnistunut jo koneesi saastuttamaan, niin netistä löytyy jonkinmoisia neuvoja, mutta ilmeisesti on sen verran kenkku mato, että voit joutua jopa asentamaan kaiken uusiksi.. Eli kaikki tärkeä varmuuskopiointiin ja eikun hommiin!

Lisätty: 03.06.2008 - 11:40

Tai tunnistavat kyllä, mutta vasta kun se on jo koneella ja on liian myöhäistä.. Eikä ainakaan f-secure pystynyt sitä suoraan poistamaan kaverin koneelta. Järeämmät aseet käyttöön.

JA EI KLIKATA KAIKKEA EPÄMÄÄRÄSTÄ/ASENNELLA KONEELLE, ellei ole varma ettei ole virus!!!

Lähteet:
keskustelu.afterdawn.com/thr...cfm/667951