Ostatko tämän sinkun.www.iltalehti.fi/viihde/2009...8_vi.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 10:02

Joopa joo. Taas yksi turhemmista turhin julkkis.

Lähteet:
IMHO ( in my humble opinion )

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 09:47

Kun näin kenestä juttu on, en alkanut lukemaankaan moista. Saa Tukiaisen sinkut minun puolestani olla hyllyillä vaikka ikuisesti pölyyntymässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 09:54

Tuotahan se tästä maailamsta vielä puuttuikin! En todellakaan osta ja toivon, etteivät radiokanavat intoudu sitä soittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 10:12

en osta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 10:20

En osta-enkä ottaisi edes ilmaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 10:24

Onks tämä niinkuin aikoineen turkulaisten veljesten levyjen kanssa,kaikki kielsivät,
mutta levymyynti oli sittenkin hurja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 11:12

no jus samaa sarjaa, kuin nykäsen masan levyt ...jot kiitos ei minun makuuni, vaikka en ol etes kuunnellut, mut kova yritys on plikal pinnal pyssyy...joo-o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 11:38

En todellakaan :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.05.2009 - 11:52

En tosiaankaan osta moista, en halua pistää tukeani tuommoiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 15:24

Nykytekniikalla saadaan kenen tahansa laulajan laulu kuulumaan laadukkaalta esitykseltä. Sävetasoa voi nostaa, ylä- tai alaääniä lisätä, kaiku- ja muilla efekteillä tuotos saadaan kuulumaan ihan muulta kuin mitä se olisi ilman tekniikkaa. Niillä keinoilla ne Matinkin levyt on tehty, keikoilla sitten vain soitellaan playbackia, ja huulet liikkuu. Pisnestä viimosen päälle ! Kuka hyötyy ? No ei ainakaan artisti. Voi nousta päähän, ja vaikeuksia tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 16:18

en sinkkua enkä kinkkua, pärjäilen hyvin vanhoilla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 19:38

Katsoin lauluvideon mtv3:n nettisivuilta, eikä nainen mielestäni osannut laulaa. en siis ostaisi, mutta pakkohan tuo oli silti kuulla ja kokea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 23:07

Hänen mukaansa Lööppijulkkis on tarttuva. Täytyy noudattaa tarkoin tädin antamaa neuvoa ja jättää ostamatta. Onkos tämän uuden levyn nimi: "Eteenpäin pullein purjein, peräsimet keikkuen, pinnalla pysyen kulkevat joukot" ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 12:14

Emme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 12:32

On tasan yksi CD, Watt Vainion Viisikymppisen viisu ja sillä tulee vielä hyvin toimeen.