Voiko tämä video todellakin pitää paikkansa??? On vaan niin uskomaton video.

Tässä se video:

www.youtube.com/watch?v=kXfC...re=related

Perustuuko tämä todella tieteelliseen totuuteen. Onko timantteja todella leikattu siivuiksi?

Avainsanat: uskomaton video tiede timantit profetiat raamattu ilmestyskirja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.05.2009 - 09:18

Kyllä se ukko yritti melkein kuuden minuutin edestä toimittajaa vakuutella. Mutta nyt sitten tuli esiin totuus ettei timantit olisikaan ikuisia! Kumpaa sitten uskoa. En taida uskoa kumpaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 09:19

En usko asian ihan noinkaan olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 09:23

Mun mielestä ukkeli puheli lämpimikseen.Sen tiedän että timantit ei ole ikuisia,ja niitä pystyy leikkaamaan ,mutta se aavikko juttu ,lämpö mennyt päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 10:13

en mä usko tohon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 10:23

En usko tuohon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 10:27

MInen viitsinyt alkaa edes kuunnella stä ukkoa,sorry,voi leikata tai pistää leivän päälle,itse kukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.05.2009 - 11:54

Enpä usko moiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 12:13

En kyllä minäkään usko tuohon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 19:07

kävi niinkuin PateT :lle , usko loppui jo esittelyssä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 19:42

En oikein usko, kuten en ihmeliimaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 12:13

Aika on ikuista.